سریال اسپین‌آف Wakanda توسط رایان کوگلر در حال ساخت است

در ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ , 23:45:24
رایان کوگلر

سریال Wakanda توسط کارگردان فیلم Black Panther ، رایان کوگلر برای شبکه دیزنی پلاس در حال ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی والت دیزنی یک قرارداد تلویزیونی ۵ ساله و انحصاری را با نویسنده / کارگردان و تهیه کننده‌ی استودیوی پراکسیمتی مدیا، رایان کوگلر برای ساخت سریال Wakanda امضا کرده است.

 این سریال به کمک کوگلر و مدیران اصلی استودیوی پراکسیمتی مدیا زینزی کوگلر، سو اوهانیان، لودویگ گورانسون، آرچی دیویس و پیتر نیکس تهیه و تولید خواهد شد.

کوگلر، که نویسندگی و کارگردانی فیلم موفق و محبوب Black Panther را از استودیوی مارول بر عهده داشت و هم اکنون در حال کار روی دنباله‌ی آن است، این مجموعه‌ی تلویزیونی جدید را که داستان آن در پادشاهی واکاندا رخ می‌دهد برای شبکه دیزنی پلاس تولید خواهد کرد.

رایان کوگلر

باب ایگر رئیس کمپانی والت دیزنی درباره‌ی این سریال گفت:

رایان کوگلر یک داستان نویس منحصر به فرد است که دیدگاهش او را به یکی از فیلمسازان برجسته در نسل خود تبدیل کرده است.

رایان با کارگردانی فیلم Black Panther ، داستانی پیشگامانه را با شخصیت‌های نمادین به روشی واقعی، معنی‌دار و به یادماندنی را به تصویر کشید و ساخت یک اثر فرهنگی بزرگ را رقم زد. ما از تحکیم همکاری خود با او بسیار خرسندیم و مشتاقانه منتظریم تا داستان های جالب دیگری را با کمک رایان و تیمش روایت کنیم.

کوگلر نیز به نیابت از استودیوی پراکسمیتی درمورد ساخت این سریال و همکاری با کمپانی دیزنی گفت:

همکاری با کمپانی دیزنی یک افتخار است. کار با آنها در ساخت فیلم Black Panther یک رویا بود که به حقیقت پیوست. به عنوان طرفداران مشتاق تلویزیون، از شروع پروژه‌ی تلویزیونی خود با باب ایگر، دانا والدن و همه استودیوهای شگفت انگیز زیر چتر دیزنی بسیار خوشحالیم.

ما مشتاقانه منتظر یادگیری، رشد و ایجاد ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان از طریق پلتفرم‌های دیزنی هستیم. مخصوصاً برای [ساخت اولین پروژه‌ی تلویزیونی بزرگمان] با همکاری کوین فایگی، لوئیس دی اسپوزیتو، ویکتوریا آلونسو و شرکای آنها در استودیوی مارول، جایی که ما در ساخت سریال‌های منتخب برای شبکه دیزنی پلاس با آنها همکاری نزدیک خواهیم داشت. ما در حال حاضر درگیر پروژه هایی هستیم که نمی‌توانیم صبر کنیم تا آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

پراکسیمتی یک شرکت چند رسانه‌ای است که توسط رایان کوگلر، زینزی کوگلر، سو اوهانیان، لودویگ گورانسون، آرچی دیویس و پیتر نیکس با هدف ساخت فیلم‌های داستانی، تلویزیونی، موسیقی متن و پادکست‌های مبتنی بر رویداد تاسیس شده است که سعی می‌کند مخاطبان را از طریق روایت داستانی با موضوع‌هایی که اغلب نادیده گرفته می شوند به هم نزدیک‌تر کند. استودیوی پراکسیمتی قصد دارد طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها را  در تمام سطوح بودجه است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر