استیسی اوسی کافور به عنوان نویسنده ریبوت فیلم Blade انتخاب شد

در ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ , 14:35:38
فیلم Blade

به گزارش سایت هالییود ریپورتر، استیسی اوسی کافور به عنوان نویسنده ریبوت فیلم Blade با استودیو‌های دیزنی و مارول قرارداد امضا کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

برنده اسکار ماهرشالا علی (Green Book) قرار است در نقش قهرمان اصلی فیلم ؛ بلید، شخصیت نیمه خون‌آشام و نیمه انسان ظاهر شود. پیش از این وسلی اسنایپس ایفاگر نقش این شخصیت را در سری فیلم‌های Blade از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ به نویسندگی و کارگردانی دیوید اس. گویر ایفا کرده بود.

استودیو مارول در شش ماه گذشته با نظارت مستقیم علی با نویسندگان مختلفی ملاقات کرده است و طی این روند فقط نویسندگان سیاهپوست به طور جدی مورد توجه قرار گرفتند که بازتابی از تمرکز مارول بر ایجاد تنوع در استخدام به ویژه هنگام ساخت فیلم‌هایی با شخصیت‌های غیر سفید پوست است. هیچ کارگردانی هنوز برای هدایت این پروژه اعلام نشده است.

فیلم Blade

پس از این اینکه اعلام شد نیا داکوستا (Little Woods) به عنوان اولین زن سیاه‌پوست فیلم Captain Marvel 2 را کارگردانی خواهد کرد، اوسی کافور نیز اولین زن سیاه پوستی است که به عنوان نویسنده فیلم مارول انتخاب می‌شود. از کارنامه هنری اوسی کافور می توان به نویسندگی برای سریال Watchmen  از شبکه‌ی HBO ، سریال Hunters از شبکه آمازون و سریال Pen15 از شبکه هولو اشاره کرد که نامزدی دریافت جایزه‌ی امی برای بهترین نویسندگی در یک سریال کمدی را برای او به ارمغان آورد، اشاره کرد.

شخصیت بلید برای اولین در کتاب کمیک مارک ولفمن و ژن کولان The Tomb of Dracula در سال ۱۹۷۳ ظاهر شد. بلید یک قهرمان نیمه خون آشام و نیمه انسان است که خون آشام‌های شیطانی را شکار می‌کند و از انسان‌ها در برابر این شیاطین محافظت می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر