تماشا کنید: تریلر فیلم انیمیشن Luca از استودیو پیکسار منتشر شد

در ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ , 22:02:00
Luca

کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار اولین تریلر رسمی از فیلم انیمیشن Luca را  منتشر کردند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی والت دیزنی و پیکسار پس از نمایش موفق انیمیشن تحسین شده‌ی Soul، اولین تریلر رسمی از فیلم انیمیشن جدید خود به نام لوکا را منتشر کردند. در این ویدیو دو کودک با ظاهری معمولی را مشاهد می‌کنیم که از فصل تابستان زندگی خود لذت می‌برند و در عین حال تلاش می کنند تا هویت مخفی خود را پنهان نگه دارند.

این فیلم قرار است در تابستان امسال و در تاریخ ۱۸ ژوئن روی پرده سینما برود، تریلر این انیمیشن را می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

داستان فیلم لوکا در شهر ریوریا در کشور ایتالیا رخ می‌دهد و قصه‌ی دوستی دو هیولای نوجوان دریایی را روایت می‌کند که از دنیای مخفی زیر آب بیرون می‌آیند و تابستانی گرم و دلپذیر را روی خشکی تجربه می‌کنند. اما خطر رفتن لو رفتن هویت واقعی‌شان هر لحظه آن‌ها را تهدید می‌کند.

در فیلم Luca ، جیکوب ترمبلی ( The Little Mermaid , Room) در نقش شخصیت اصلی، لوکا پاگورو، هیولای دریایی ۱۳ ساله کنجکاو و باهوش داستان، جک دیلن گراتسر (!Shazam) در نقش آلبرتو اسکورفانو، دوست لوکا و هیولایی با روحیه، که شور و شوق خاصی نسبت به دنیای انسان‌ها دارد و اما برمن در نقش جولیا، یک دختر ماجراجوی که در طول فیلم با لوکا و آلبرتو دوست می‌شوند، ایفای نقش می‌کنند.

از صدا پیشگان دیگری که در این فیلم حضور دارند می‌توان به مایا رودولف در نقش دنیلا، مادر لوکا، مارکو باریچلی در نقش ماسیمو پدر جولیا و جیم گفیگان در نقش پدر لوکا اشاره کرد.

لوکا اولین فیلم بلند انیمیشن فیلمساز ایتالیایی انریکو کازاروزا در سمت کارگردان است، کازاروزا از سال ۲۰۰۶ به عنوان نویسنده و انیماتور فیلم‌های Cars, Ratatouille, Up, The Good Dinosaur, Coco و Incredibles 2 در استودیوی پیکسار فعالیت داشته است. آندریا وارنز (Lava، Cars 3) تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر