بازی Amnesia: Rebirth هنوز هزینه ساخت خود را جبران نکردهاست
علی رغم فروش صد هزار نسخهای بازی Amnesia: Rebirth تا به امروز، این عنوان هنوز وارد فاز سود رسانی نشدهاست. تیمس توسعه بازی معتقدند این شرایط بزودی تغییر خواهد یافت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، همراه دنیای بازی باشید.
سال گذشته استودیو «Frictional Games» با عرضه Amnesia: Rebirth، بار دیگر به این مجموعه قدیمی وحشت خود بازگشت. با اینکه این بازی مانند نسخه اول مجموعه یک تحول و انقلاب بزرگ در ژانر وحشت محسوب نمیشود اما، با بازگشت به ریشههای سری و شیوه خاص روایت داستان دلهره آور در قالب یک بازی ویدویی که تخصص Frictional Games است، عنوانی درخور اسم مجموعه به مخاطبان ارائه شد. این بازی نیز مانند هر پروژه دیگر در این صنعت با هدف سودآوری و درآمد زایی توسعه یافته که ظاهرا در این امر چندان موفق نبودهاست.
اخیرا سازندگان در وبسایت رسمی خود گزارشی از عملکرد تجاری بازیهای اخیر استودیو ارائه کردهاند. بر اساس این گزارش بازی Amnesia: Rebirth بالغ بر ۱۰۰ هزار نسخه از زمان عرضه فروختهاست. بازی در ماه اول عرضه بسیار عملکرد خوبی از خود نشان داده اما، در ماههای آتی این آمار کاهش یافتهاست. تیم سازنده بازی قصد دارد سیاستی مشابه با سیاستی که در قبال SOMA در پیش گرفته بود را اتخاذ کند.
با اینکه این بازی هنوز نتوانسته هزینههای ساخت خود را جبران کند، سازندگان معتقدند با سیاست جدید فروش و آپدیتهایی که در آینده برای بازی منتشر خواهند کرد، این روند بزودی تغییر مییابد و باز شاهد رشد آمار فروش بازی خواهیم بود.
Amnesia: Rebirth هماکنون برای پلتفرمهای پلی استینش ۴ و رایانههای شخصی در دسترس است.