شرکت Embracer Group بزودی قرارداد خرید ۲۰ استودیو جدید را نهایی می‌کند

در ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ , 18:12:19
شرکت Embracer Group

به گزارش سران شرکت Embracer Group این کمپانی در حال مذاکره برای خرید ۱۵۰ استودیو است و بزودی قرارداد خرید ۲۰ شرکت جدید را نهایی می‌کند و سهامداران را در جریان قرار خواهد داد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی Embracer Group تقریبا مدت زمان زیادی است که مشغول خرید استودیوها و شرکت‌های بازی سازی جدید است تا آن‌ها به زیر مجموعه خود اضافه کند. هر چند ماه یک بار شاهد انتشار خبر ثبت قرارداد خرید جدیدی توسط این کمپانی هستیم. حدود دو ماه پیش چهار استودیو جدید به دارایی‌ها غیر منقول کمپانی اضافه شد تا جمع آن‌‎ها به ۶۸ استودیو برسد. با تمام این تفاسیر اما، Embracer Group به هیچ عنوان قصد ندارد روند را کند پیگیری کند.

در جدیدترین کنفرانس مالی شرکت، آقای Lars Wingefors، مدیرعامل شرکت Embracer Group اعلام کرد طی سه ماه گذشته آن‌ها مشغول مذاکره با بیش از ۱۵۰ شرکت و استودیو بازی سازی جدید بوده‌اند که برخی از آن‌ها از شرکت‌های نامدار حوزه گیمینگ هستند و می‌توانند تاثیر بسزایی رو عملکرد استودیو‌های زیر مجموعه شرکت داشته باشند و کیفیت کار آن‌ها را ارتقا دهند. وی در ادامه توضیح داد مذاکرات با ۲۰ استودیو مراحل نهایی را طی می‌کند و بزودی وارد فاز عقد قرارداد خواهند شد.

اوایل سال میلادی جاری، مدیر مالی شرکت اعلام کرد آن‌ها بودجه‌ای به ارزش ۹۰۰ میلون دلار را صرفا برای خرید استودیوهای جدید در نظر گرفته‌اند و بنابراین جای تعجب ندارد که خبر خریدهای بیشتر شرکت بزودی منتشر شود. شاید نامدارترین اسم حاضر در لیست استودیوهای شرکت، استودیو Gearbox است. باید منتظر ماند و دید دیگر چه نام‌ یا نام‌های بزرگی به استودیوهای زیر مجموعه Embracer Group بدل خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر