تماشا کنید : اولین تریلر فیلم Eternals منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ , 12:06:51
eternals

استودیوی مارول اولین تریلر فیلم Eternals را به کارگردانی برنده جایزه اسکار، کلویی ژائو منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

در این فیلم ستارگان مطرحی از جمله سلما هایک، آنجلینا جولی، جما چان و ریچارد مدن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در حال حاضر قرار است در تاریخ ۵ نوامبر بطور رسمی اکران شود.

تریلر با ورود جاودانگان به زمین آغاز می‌شود، جایی که آنها ساکنان آن را برای توسعه تمدن بشری در طول قرن‌ها آموزش می‌دهند. در ادامه ویدیو کار تیمی جاودانگان را برای آبادی زمین نشان می‌دهد و همچنین گوشه کوچکی از رابطه بین سرسی و ایکاریس را در این فیلم نشان می‌دهد.

برای مشاهده تریلر در یوتیوب اینجا کلیک کنید

eternals

فیلم Eternals بر اساس سری کتاب‌های کمیکی به همین نام از جک کربی ساخته شده و داستان ابرقهرمانان جدید دنیای سینمایی مارول را روایت می‌کند. این داستان حماسی، هزاران سال طول می‌کشد، جایی که گروهی از قهرمانان جاودان مجبور می‌شوند از خفا بیرون بیایند تا در برابر قدیمی ترین دشمن بشریت به نام دوینت‌ها متحد شوند.

در این فیلم ریچارد مدن در نقش ایکاریس، جما چان در نقش سرسی، کومیل نانجیانی در نقش کینگو، لورن ریدلاف در نقش ماکاری فوق العاده سریع، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، سلما هایک در نقش آژاک، لیا مک هیو در نقش اسپریت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش دروئگ، آنجلینا جولی در نقش تنا و کیت هرینگتون در نقش دین ویتمن ظاهر خواهند شد.

متن فیلمنامه‌ توسط متیو کی. فیرپو و رایان فیرپو نوشته شده است و رئیس استودیوی مارول، کوین فایگی، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر