فیلم‌برداری فیلم Indiana Jones 5 از هفته آینده شروع خواهد شد

در ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ , 18:07:44
ایندیانا جونز

فیلم‌برداری فیلم Indiana Jones 5 به کارگردانی جیمز منگولد از هفته آینده آغاز خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

به گزارش سایت ددلاین، فیلم‌برداری پنجمین و آخرین قسمت ایندیانا جونز از هفته آینده با هنرنمایی هریسون فورد در نقش قدیمی خود در استودیوی پاینوود در انگلستان آغاز خواهد شد. این خبر مدتی بعد از لو رفتن عکس‌هایی از قلعه بامبورگ منتشر شد که گفته می‌شود محل بعدی فیلم‌برداری این فیلم است.

فیبی والر بریج، مدز میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون از بازیگران دیگری هستند که در کنار هریسون فورد در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

دنباله جدید ایندیانا جونز توسط جیمز منگولد (Logan) کارگردانی خواهد شد، نامزد‌های جایزه اسکار جز و جان هنری باترورث (Ford v Ferrari) نیز در نگارش متن فیلم‌نامه با منگولد همکاری دارند.

در سال گذشته، پس از آنکه استیون اسپیلبرگ از کارگردانی این پروژه کناره‌گیری کرد، منگولد هدایت آن را به دست گرفت، اسپیلبرگ کارگردانی همگی فیلم‌های قبلی ایندیانا جونز را بر عهده داشته است. با وجود این، او همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم در ساخت این فیلم مشارکت دارد.

کاتلین کندی، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. موسیقی متن این دنباله نیز همچون سری فیلم‌های قبلی ایندیانا جونز توسط آهنگساز مشهور جان ویلیامز ساخته خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر