بازی Battlefield 2042 بخش داستانی نخواهد داشت
اعضای استودیو DICE تصمیم گرفتند از طراحی بخش داستانی بازی Battlefield 2042 صرف نظر کنند و تمام تمرکز خود را صرف توسعه یک بخش چند نفره مهیج و اعتیاد آور بکنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
الکترونیک آرتز مدتها قبل از معرفی رسمی نسخه جدید مجموعه بتفلید، آغاز فرآیند ساخت آن را تایید کرده بود و در کتفرانسهای خبری خود روی آن مانور زیادی میداد. شایعات و گزارشهای پیش از معرفی بازی از وچود ویژگیهای تحسین برانگیزی همچون پشتیبانی از ۱۲۸ بازیکن هم زمان سخن میگفتند و پس از معرفی بازی طی روز گذشته، ناشر وعده عرضه بزرگترین بخش چند نفره در تمام مجموعه را به هواداران داد. البته این هدف تنها به لطف کنار گذشتن بخش داستانی محقق شدهاست. آقای Daniel Berlin، طراح ارشد بازی در مصاحبهای با وبسایت Eurogamer اعلام کرد در Battlefield 2042 بخش داستانی وجود نخواهد داشت.
به نظرم این تصمیم باعث شده بتوانیم با فراغ بال بیشتری آن کاری را که در آن تخصص داریم را انجام دهیم. اگر شما به هویت استودیو ما نگاه کنید به این موضوع پی خواهید برد. در زمان آغاز توسعه بازی با خود گفتیم فکر درست این است که بخش کمین داستانی به حالت سنتی را کنار گذاشته و تمام تمرکز و منابع خود را صرف به عمق دادن به بخش چند نفره بازی بکنیم. چون تخصص ما در این کار است.
البته به گفته آقای Berlin شاید بخش داستانی بازی Battlefield 2042 به شیوه سنتی حذف شده باشد اما، محیطها بازی و مپهای بازی و در کنار آنها Specialistهایی که در ادامه برای بازی معرفی میشوند، نقش مهمی در روایت داستان بازی ایفا خواهند کرد.