بازی رایانه ای “مبارزه در خلیج عدن” رونمایی شد

در ۱۳۹۱/۰۳/۲۲ , 13:10:45

نخستین بازی رایانه ای ارتش با نام «مبارزه در خلیج عدن» با حضور فرمانده نیروی دریایی رونمایی شد.

به گزارش فارس، صبح امروز نخستین بازی رایانه ای ارتش با موضوع «مبارزه در خلیج عدن» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.

این بازی رایانه ای که با موتور قدرتمند یونیتی (Unity) و گرافیک و صداگذاری حرفه ای خود در ۷ مرحله طراحی و تولید شده است به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی در خلیج عدن می پردازد.

بازی «مبارزه در خلیج عدن» که قرار بود اسفند ماه سال گذشته منتشر شود، پس از اعمال اصلاحات فنی و محتوایی توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش هم اکنون آماده عرضه در بازار بازی های رایانه ای است و پیش بینی می شود با توجه به رعایت شاخص ها و استانداردهای لازم با استقبال خوب طرفداران بازی های رایانه ای مواجه شود.

بازی «مبارزه در خلیج عدن» از اولین بازی هایی است که در زمان حال اتفاق می افتد و بازیکنان در نقش تکاورانی از نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران به مأموریت های مهم و حساس در آبهای بین المللی اعزام می شوند.

در این بازی، مخاطب در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش قرار می گیرید که به مبازه با دزدان دریایی خلیج عدن می رود.

در مراحل مختلف بازی، تکاوران دریایی ارتش برای رسیدن به منطقه های مشخص شده باید دزدان دریایی را از بین برده تا به سرکرده دزدان دریایی دست یابند.


125 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. واقعا جای تاسف داره چون این بازی یه کپی خیلی واضح از cod هستش .یعنی تو ایران ادم خلاق پیدا نمیشه که یه بازی خوب نه یه بازی بزرگ بسازه.تو ایران یا میخوان بازی مثل god of war بسازن (یعنی گرشاسب) یا از روی cod.

    مگه بازی مثل minecraft خیلی هزینه ساختش شده ولی شاهکاره .متاسفانه سازنده های ما هنوز غوره نشده میخوان مویز بشن .نه تجربه ای و نه تخصصی و نه امکاناتی .این افکار بلند پروازانه است که اجازه پیشرفت به بازی سازا نمیده.یادمه برنامه “صفر و یک” یه اقایی رو اورده بودن که عینا “machinarium” رو کپی کرده بود. یه کپی بی شرمانه.بعد بهش میگفتن بازی ساز :-?

    غربی ها با داستان نویسی و شخصیت پردازی فوق قوی یه کاراکترهای خیالی مثل “کاپیتان پرایس” خلق میکنن که ادم تا سرحد مرگ دوستشون داره . اما تو ایران با وجود این همه قهرمان واقعی ما باید شاهد شخصیت های ضعیفی در بازیهای وطنی باشیم . :(

    باور کنید همه چیز به پول هم بستگی نداره به خلاقیت خود سازنده هم هست .باز هم “minecraft” رو مثال میزنم

    ………………………………………….
    ps3 is god

    ۰۰
    1. من موندم اگه یه چهارتا بازی مثل gow و cod نبود شما می خواسیتن چی کار کنین هر بازی این بدبختا ساختن یه سری پیدا شدن اون بازی رو کپی از یه بازی دیگه فرض کردن این minecraft رو که شما می گی رو چند نفر از بچه های این سایت بازی کردن ولی کال رو همه تغریبا بازی کردن پس یه بازی تو سبک کال احتمال موفقیت و به چش اومدنش بیشتر

      ۰۰
    2. داداش عادت به مقایسه های …………داری ،
      “مگه بازی مثل minecraft خیلی هزینه ساختش شده ولی شاهکاره ” تو شبان ،شیطنت های علیمردان خان ،…. بازی کردی ،
      “باور کنید همه چیز به پول هم بستگی نداره به خلاقیت خود سازنده هم هست” بازی cod چقدر خرجش شده ،جنگ در خلیج عدن چقدر ؟؟؟؟؟؟؟ که شما این دوتا رو با هم مقایسه میکنین!!!!!
      :evil: :cry:

      ۰۰
    3. کاملا درسته
      بزرگ ترین مشکل ما این هست که تو همه ی زمینه ها خودمون رو با بزرگان اون صنعت مقایسه میکنیم
      سریcod بعد از ۸ نسخه تبدیل شده به این بازی و با هر نسخه ایرادات قبلی اصلاح شده
      قطعا اگه ما هم از بازی ها مون چندین نسخه بسازیم و تو هر نسخه چند تا از مشکلات رو رفع کنیم به اندازه ی استاندارد جهانی به سرعت میرسیم

      ۰۰
    4. نظرم ثبت نشد یه بار دیگه میگم
      ما نباید خودمون رو با بزرگان این صنعت مقایسه کنیم
      چون ما اول راه هستیم
      Cod اگه الان این شده چون ۸ نسخه ازش منتشر شده اگه تو هر نسخه یکی از ایرادات حل بشه معلومه که بازی عالی میشه
      ما هم با حمایت خودمون میتونیم کاری کنیم که سازنده ها انگیزه ی ساخت نسخه های بعدی رو پیدا کنن تا ماهم به خا ر.جی ها برسیم و با اون ها رقابت کنیم

      ۰۰
    5. جناب جوکر ممنون که اینقدر هوشمندانه منظورم رو فهمیدین :lol: .
      من گفتم سازنده ها به جای ساخت بازی هایی که هزینه و تخصص بالا میخواد به بازی های ساده و کم هزینه رو بیارن و در عوض به فکر نو اوری باشن .مگه شیطنت های علیمردان خان خیلی بازی جالب و شاهکاری بود.منظورم از مقایسه cod و”مبارزه در خلیج عدن “به خاطر نوع گیم پلی شون بود نه هزینه های ساخت و غیره .
      شما هم سعی کن به جای دادن نظرات …….یه کم دقت به خرج بدی جناب ۸)

      ۰۰
  2. واقعا جای تاسف داره چون این بازی یه کپی خیلی واضح از cod هستش .یعنی تو ایران ادم خلاق پیدا نمیشه که یه بازی خوب نه یه بازی بزرگ بسازه.تو ایران یا میخوان بازی مثل god of war بسازن (یعنی گرشاسب) یا از روی cod.

    مگه بازی مثل minecraft خیلی هزینه ساختش شده ولی شاهکاره .متاسفانه سازنده های ما هنوز غوره نشده میخوان مویز بشن .نه تجربه ای و نه تخصصی و نه امکاناتی .این افکار بلند پروازانه است که اجازه پیشرفت به بازی سازا نمیده.یادمه برنامه “صفر و یک” یه اقایی رو اورده بودن که عینا “machinarium” رو کپی کرده بود. یه کپی بی شرمانه.بعد بهش میگفتن بازی ساز :-?

    غربی ها با داستان نویسی و شخصیت پردازی فوق قوی یه کاراکترهای خیالی مثل “کاپیتان پرایس” خلق میکنن که ادم تا سرحد مرگ دوستشون داره . اما تو ایران با وجود این همه قهرمان واقعی ما باید شاهد شخصیت های ضعیفی در بازیهای وطنی باشیم . :(

    باور کنید همه چیز به پول هم بستگی نداره به خلاقیت خود سازنده هم هست .باز هم “minecraft” رو مثال میزنم

    ۰۰
    1. ببخشید جناب….CoD الآن یک استاندارده…هیچ اشکالی هم نداره که بازیها رو با توجه به استاندارد بسازن مگه اینکه شما مشکل دداشته باشی با استاندارد!

      ۰۰
    2. ببخشید فکر نمیکنید خلاقیت خرج داره !؟ فکر نمیکنید ایده دادن خرج داره !؟
      حتی کپی کردن هم خرج داره! زحمت داره! تلاش داره! و ایجاد خلاقیت کلی زمان میبره برای ساختش و ما اگر نتونیم همانند این کپی ها بسازیم دیگه به چه درد می خوره بازی سازیمون! آیا فکر کردید خلاقیت یا ایده نو از کجا میآد!؟ فکر کردید این ایده های نو و خلاقیت های جدید به بازیسازهای غربی الهام شده! خب اینها همش بخاطر تجربه و تلاش و تمرین زیاد در بازیسازی هستش و تا به اینا نرسیم هیچ گونه خلاقیت و ایده ای به وجود نخواهد آمد!
      ما حتی فیلم اکشن مدرن ایرانی نداریم! ولی حال می بینیم بازی اکشن مدرن ساخته شده که سکانس های سینمایی در آن پیاده سازی شده است را داریم و این پیشرفت گیم رو به ما خبر میدهد. :wink:

      باتشکر کارمک

      ۰۰
  3. قدیم ها رو نمایی وقتی بود که بازی منتشر نشده باشه . :idea: بازی منتشر شده که رونمایی نداره. :roll:
    حالا کسی بازی رو گرفته :?:
    اگه گرفته به بازی چه نمره ای می ده :?:
    اصلا یه نظر سنجی این مورد راه بندازین
    به بازی «مبارزه در خلیج عدن» چه نمره ای می دهید :?:

    ۰۰
    1. داداش بازیش خیلی زود رو درجه ی سختی تموم میشه.این بازی در تاریخ ۱۶ خرداد عرضه شده من ۱۷ خرداد خریدم ۲ ساعت بعد تمومش کردم.کاری نداره برای گیمر های حرفه ای. :wink:

      ۰۰
    2. کلمه رو داشتی موتور قدرتمند (unity ) .
      برید سره خودتون شیره بمالید زورتون میاد پوله موتور بدید مرید موتور رایگان دانلود می کنید این طوری هم تبلیغشو می کنید . خریدن کله شرکته ea واستون کاری نداره حالا چرا زورتون میاد یه موتور بازی ساز حرفه ای بخرید اونو خدا می دونه

      ۰۰
    3. جناب FFXIII عزیز موتور یونیتی هر چند رایگان هست ولی تو رایگان ها بهترینه
      ضمن اینکه خرید موتور قدرتمند نه در توان بازیساز های ایرانیه (تمام سرمایه بازیهای ساخته شده ایرانی رو جمع کنید برابر حق لیسانس آنریل یا کرای نمیشه)
      ۲ اینکه اصلا تحریم هستیم و نمیفروشن
      ۳ اینکه با موتور رایگان آنریل انجین هم نمیشه ساخت چون برای مسائل فروش چند درصدی رو باید به اپیک بدن که بازم به دلایل فوق نمیشه

      با امکاناتی که داریم در همین حد هم خوبه

      ۰۰
    4. EL jugador در جواب دوسته عزیزه مون
      میدونی حامی این بازی کیه و با سرمایه کی ساخته شده ؟؟؟
      مطمئنم میدونی و تابلوئه .
      پولای کله بازسازهایه ایرانی که سی دی بازی کرای انجین هم بهشون نمی دن چه برسه به خودش . من مشکلم با این سازمان بزرگه که چرا حداقل این سازمان سنگ تموم نزاشت واسه ما گیمر های تو ایران . تو این دوران که ما رو تروریست می دونن و خودشون فرشته نجات .

      ۰۰
    5. باید بازیش کنم ببینم چجوریه همینجوری نمیتونم از روی اسکرین شات و ویدیو نظر بدم
      ضمن اینکه تا حدودی با شما موافقم به هر حال سازمانی به گندگی اون سازمان ! این پولا براش پول خرده !

      ۰۰
    6. ۳ رووووووووووووووووووز!!!!!
      من تو۴۵ دقیقه رو نرمال تموم کردم یکی ازضعفهاش هم همین کوتاهی اش بود…
      چطوری ۳ روووووز طولش دادی؟!!؟

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر