مخاطبان کنسول Xbox One می‌توانند از طریق Cloud بازی‌های Xbox Series X/S را تجربه کنند

در ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ , 13:54:57
مخاطبان کنسول Xbox One

مایکروسافت به صورت رسمی تایید کرد در آینده‌ای نه چندان دور مخاطبان کنسول Xbox One می‌توانند از طریق Cloud بازی‌های نسل نهمی Xbox Series X/S نظیر Starfield و Microsoft Flight Simulator را تجربه کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مایکروسافت در جدیدترین مقاله‌ای که در وبسایت رسمی ایکس باکس منتشر کرده، اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک ساز و کاری جدید به سرویس Cloud اضافه می‌شود که به وسیله‌ آن، آن دسته‌ از مخاطبان مایکروسافت که همچنان بازی‌ها را روی کنسول Xbox One تجربه می‌کنند، می‌توانند بازی‌هایی که صرفا روی کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس هستند نظیر Microsoft Flight Simulator ،Starfield و Redfall را روی کنسول خود تجربه کنند:

ما علاقه‌مند هستیم استودیوهای بازی سازی ایده‌ها و پروژه‌های خود را از طریق قدرت سخت‌افزاری بالای کنسول‌های نسل نهمی تحقق ببخشند. برای چندین میلیون مخاطبان کنسول Xbox One که هنوز روی این پلتفرم مشغول تجربه بازی‌ها هستند نیز مکانیزمی از طریق Xbox Cloud Gaming طراحی شده تا همانطور که ار طریق موبایل، تبلت و مرورگرها می‌توان بازی‌ها را از طریق استریمنیگ تجربه کرد، روی این کنسول نیز این مهم محقق شود.

مایکروسافت در کنفرانس E3 امسال از بازی‌های انحصاری ارزشمندی رونمایی کرد. بویژه با توجه به غیبت سونی در این مراسم، این شرکت به راحتی توجه مخاطبان و اهالی رسانه را جلب کند. در چند سال اخیر ارائه خدمات مشتری محور و جلب حداکثری مخاطب، محور اصلی سیاست گذاری‌های این شرکت بوده و ارتقای سرویس کلود نیز بی‌شک می‌تواند گام مهمی در تحقق خواسته‌های آن‌ها باشد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. سلام، بنده می‌خواستم جهت همکاری با سایت شما ایمیل بزنم، اما در بخش “همکاری” در سایت شما ایمیل اشتباه داده شده.
    می‌خواستم اگر امکانش هست یه شماره یا یک ایمیل به بنده بدهید تا بتوانم با شما وارد ارتباط بشوم.

    ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر