هریسون فورد در هنگام فیلم‌برداری Indiana Jones 5 دچار آسیب دیدگی شد

در ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ , 17:22:36
هریسون فورد

هریسون فورد ، ستاره فرنچایز ایندیانا جونز هنگام تمرین برای ضبط یکی از سکانس‌های مبارزه در فیلم Indiana Jones 5  از ناحیه شانه آسیب دید. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

جزئیات بیشتر در مورد شدت جراحات این بازیگر ۷۸ ساله هنوز فاش نشده است. با این حال، ممکن است این مصدومیت جزئی باشد زیرا فیلمبرداری قسمت پنجم و نهایی ایندیانا جونز هنوز مختل نشده است و انتظار می‌رود همچنان که فورد تحت درمان است، روند تولید ادامه یابد.

نماینده کمپانی دیزنی طی بیانیه‌ای در مورد این حادثه به نشریه ددلاین گفت:

هریسون فورد در حین تمرین برای صحنه‌ی نبرد از ناحیه شانه آسیب دید. در حالی که وی در حال بهبود است، روند تولید ادامه خواهد یافت و برنامه فیلمبرداری در هفته‌های آینده در صورت لزوم از نو چیده خواهد شد.

این اولین باری نیست که فورد هنگام فیلمبرداری یک پروژه مهم مصدوم می‌شود. وی قبل از این نیز در هنگام فیلم‌برداری فیلم Star Wars: The Force Awakens در سال ۲۰۱۴  از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد. مصدومیت دیگری وی در زمان فیلم‌برداری فیلم Blade Runner 2049 رخ داد، جاییکه دست فورد بخاطر مشتی که به صورت رایان گاسلینگ کوبید، آسیب می‌بیند.

فیبی والر بریج، مدز میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون از بازیگران هستند که در کنار هریسون فورد در این دنباله به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم Indiana Jones 5 در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ روی پرده سینما خواهد

قسمت پنجم ایندیانا جونز توسط جیمز منگولد (Logan) کارگردانی خواهد شد، نامزد‌های جایزه اسکار جز و جان هنری باترورث نیز در نگارش متن فیلم‌نامه با منگولد همکاری دارند.

کاتلین کندی، استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. موسیقی متن این دنباله نیز همچون سری فیلم‌های قبلی ایندیانا جونز توسط آهنگساز مشهور جان ویلیامز ساخته خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر