بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ , 23:30:35
بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جذاب می گردید که در کنار دوستان تان از آن لذت ببرید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در واقع ما در این مطلب لیستی از بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید را برای شما تهیه کرده ایم. در ادامه با معرفی این بازی ها همراه دنیای بازی باشید.

همه گیری ویروس کرونا موجب شده که بسیاری از ما ساعات زیادی را در خانه بگذرانیم. همین موضوع بسیاری را کلافه می کند و در این مواقع بازی های ویدیویی هستند که می توانند به داد ما برسند. اگر حوصله تان سر رفته است می توانید با نصب بازی های موجود در لیست زیر، ساعت ها خودتان را در کنار دوستان یا خانواده تان سرگرم کنید. قابل ذکر است که برخی از این عناوین به صورت آنلاین قابل بازی هستند و برخی دیگر به صورت آفلاین. پس نگران این نباشید که از دیگران دور هستید؛ کافی است این بازی ها را نصب کنید و لذت ببرید. در ادامه با معرفی بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید همراه ما باشید.

بازی Dots and Boxes

سبک: استراتژیکی

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

بازی Dots and Boxes در واقع همان بازی نقطه-خطی است که احتمالا در کودکی تجربه اش کرده اید. این بازی یک سرگرمی ساده است که می تواند به راحتی شما را ساعت ها به خود مشغول کند. شما می توانید بازی Dots and Boxes را به صورت آفلاین، روی یک گوشی اندروید یا iOS تجربه کنید. این اثر اعتیاد آور و جذاب یکی از بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید به حساب می آید.

بازی Crossy Road

سبک: آرکید

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

سازندگان بازی Crossy Road برای ساخت این اثر از بازی قدیمی Frogger الهام گرفته اند. استودیو Hipster Whale که سازنده بازی است، توانسته همان گیم پلی اعتیاد آور و گیرا را روی این اثر نیز پیاده کند. بخش دو نفره بازی Crossy Road صفحه نمایش گوشی را به دو قسمت تقسیم می کند تا بتوانید به راحتی روی یک دستگاه به تجربه آن بپردازید. شما می توانید این بازی را روی Android TV نیز تجربه کنید و از یک نمایشگر بزرگ لذت ببرید.

بازی Glow Hockey 2

سبک: آرکید

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بازی Glow Hockey 2

بازی Glow Hockey 2 یک اثر سرگرم کننده است که می توان آن را یکی از بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید قلمداد کرد. این بازی نیز تصویر صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم می کند و تجربه ای هیجان انگیز را به شما و رقیب تان ارائه می دهد. در واقع Glow Hockey 2 شکل دیجیتالی شده بازی Air Hockey است.

گیم پلی بازی Glow Hockey 2 بسیار ساده بوده و در عین حال فوق العاده جذاب است. پس اگر به دنبال یک بازی دونفره سرگرم کننده هستید، Glow Hockey 2 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بازی Badland

سبک: ماجراجویی و سایداسکرولر (Sidescroller)

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بازی Badland

اگر به دنبال یک سرگرمی متفاوت می گردید، بازی Badland با استایل خاصی که ارائه می دهد، می‌تواند تجربه ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد. در واقع شما باید در این بازی از سد موانع مختلف بگذرید تا به نقطه پایان برسید.

بازی Badland هم به صورت co-op قابل تجربه است و هم می توانید آن را در حالت چندنفره (Multiplayer) بازی کنید. قابل ذکر است که می توانید این بازی را روی یک دستگاه نیز به صورت دو نفره تجربه کنید.

بازی Duel Otters

سبک: متنوع

پلتفرم ها: iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

اگر در جمعی نشسته اید و حوصله تان سر رفته است، می توانید با بازی Duel Otters حسابی سرگرم شوید. این بازی چندنفره آفلاین از مینی گیم های متعدد تشکیل شده و تجربه هر یک از آن ها می تواند به خوبی شما را سرگرم کند. از آنجایی که تنوع مینی گیم های بازی Duel Otters بسیار بالا است، می توان آن را یکی از بهترین بازی های دونفره به حساب آورد.

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید: بازی Bowmasters

سبک: اکشن و مبارزه ای

پلتفرم ها: iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

بازی Bowmasters  تلفیقی از فیزیک خاص در لحظات آسیب دیدن، سبک هنری منحصر به فرد و خشونتی کارتونی است که نهایتا یک اثر جذاب و سرگرم کننده را به شما ارائه می دهد. در این بازی باید نشانه گیری کنید و با پرتاب وسایل مختلف به سمت رقیب تان، او را از بین ببرید. بخش مهمی از بازی را همین دقت در انتخاب جهت مناسب، تشکیل می دهد. دیدن نحوه آسیب دیدن حریف نیز جذابیت خاص خود را دارد.

پیش از دسترسی پیدا کردن به بخش PvP بازی Bowmasters، باید بخش آموزشی و چند مسابقه را پشت سر بگذارید. در این بازی هم می توانید روی یک دستگاه با دوستان تان رقابت کنید و هم به صورت آنلاین و از راه دور.

بازی Words With Friends 2

سبک: کلمات

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

استودیو Zynga بازی Words With Friends را با الهام از بازی Scrabble ساخت و توانست رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. از همین رو، این استودیو تصمیم گرفت که نسخه دوم این بازی را نیز عرضه کند. بازی Words With Friends 2 در واقع یک نسخه به روز شده از همان بازی قبلی است. این بازی را می توان یکی دیگر از بازی های موبایلی دانست که با الهام گرفتن از بازی های رومیزی ساخته شده اند.

شما می توانید بازی Words With Friends 2 را با دوستان تان تجربه کنید یا به صورت اتفاقی با کاربران دیگر به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در این بازی اگر ارتباط تان با رقیب قطع شد، می توانید ادامه بازی را با اتصال مجدد اینترنت دنبال کنید. بازی Words With Friends 2 بدون تردید یکی از بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید محسوب می شود.

بازی Clash Royale

سبک: استراتژیکی و کارتی

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بازی Clash Royale

بازی Clash Royale توسط خالقان بازی Clash of Clans ساخته شده است و یک اثر استراتژیکی و کارتی به حساب می آید. شما برای پیروزی در این بازی باید با برنامه پیش بروید وگرنه عاقبی جز شکست نخواهید داشت.

برای دسترسی به بخش دونفره بازی Clash Royal، باید ابتدا بخش آموزشی را پشت سر بگذراید. سپس کافی است دوستان تان را به بازی اضافه کنید و از تجربه این اثر لذت ببرید.

بازی Battlelands Royale

سبک: شوتر و بتل رویال (Battle Royale)

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

سبک بازی Battlelands Royale درست مانند آثاری نظیر Fortnite و PUBG، بتل رویال است. ولی وجه تمایز آن چیزی نیست جز عدم نیاز به یک سیستم سطح بالا و استراتژی های پیچیده برای پیروزی در نبردها. شما در این بازی می توانید به صورت آنلاین با دوستان تان وقت بگذرانید و ساعت ها سرگرم شوید.

مسابقات در بازی Battlelands Royale طولانی نیستند و گیم پلی نیز ساده است. در نتیجه این اثر را می توان یکی از بهترین بازی های گروهی آیفون و اندروید قلمداد کرد.

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید: بازی QuizUp

سبک: اطلاعات عمومی

پلتفرم ها: اندروید و iOS

بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید

یکی از بهترین راه ها برای وقت گذراندن، به چالش کشیدن اطلاعات عمومی تان است. بازی QuizUp به شما اجازه می دهد که به صورت مستقیم با سایر افراد به رقابت بپردازید. در این بازی نیز مانند سایر رقابت های این چنینی، زمان حرف اول را می زند. در واقع وقت در بازی QuizUp با توجه به سیستم نوبتی آن محاسبه می شود. برای پیروزی در این بازی باید در سریع ترین زمان ممکن، به سوالات پاسخ صحیح بدهید.

این بود لیست بهترین بازی های دونفره گوشی آیفون و اندروید. بازی های بیشتری نیز می توانستند در این لیست جای بگیرند، اما ما به همین موارد بسنده می کنیم. با نصب هر یک از موارد بالا می توانید ساعت ها سرگرم شوید و مشکلات دنیای بیرون را برای لحظاتی به فراموشی بسپارید.

شما درمورد آثار موجود در این لیست چه فکر می کنید؟ به نظرتان جای کدام بازی ها در لیست ما خالی بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر