تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Jungle Cruise منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ , 18:38:24
Jungle Cruise

استودیو والت دیزنی تریلر جدید دیگری را از فیلم ماجراجویی “Jungle Cruise” به همراه تصاویری از پشت صحنه‌‌ منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

در این ویدیو بازیگران اصلی دوئین جانسون (بلک ادم)، امیلی بلانت (یک مکان ساکت) و جک وایتهال در مورد همکاری خود در این فیلم می‌گویند و همچنین از خاطرات خوبی که از بازی در کنار هم داشتند صحبت می‌کنند. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

فیلم “Jungle Cruise” قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه بطور همزمان در سینماها و شبکه دیزنی پلاس از طریق سرویس پریمیر اکسس نمایش داده شود. تاریخ نمایش این فیلم با فیلم “استیلواتر” از استودیو فوکس فیچرز و درام فانتزی “شوالیه سبز” از استودیو A24 همزمان است.

این فیلم با الهام از سواری معروف پارک تفریحی دیزنی لند ساخته شده و ماجراجویی هیجان انگیز کاپیتان فرانک وولف و یک محقق شجاع به نام دکتر لیلی هوتون را در جنگل‌های آمازون روایت می‌کند. ادگار رامیرس، جسی پلمونس و پل جیاماتی از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم “Jungle Cruise” توسط ژاومه کویت-سرا (آب‌های کم‌عمق) کارگردانی شده است، گلن فیکارا و جان کروا نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از استودیو سون باکز پروداکشنز به همراه بو فلین (سن آندرس، گارد ساحلی) از استودیو فلین پیکچرز و جان دیویس و جان فاکس از استودیو دیویس اینترتینمنت، به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم در ساخت آن همکاری دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر