ریمیک بازی Dead Space پرداخت درون برنامهای ندارد
به گفته تهیه کننده ارشد ریمیک بازی Dead Space آنها از اشتباهات فاحشی نظیر پرداخت درون برنامهای حتی الامکان پرهیز میکنند و هرگز موارد این چنینی را به بازی خود راه نخواهند داد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
شب گذشته و در جریان رویداد EA Play، شرکت الکترونیک آرتز از ریمیک نسخه اول مجموعه وحشت بقای Dead Space رونمایی کرد.الکترونیک آرتز وظیفه ساخت این بازسازی را به استودیو EA Motive محول کردهاست و اعضای این استودیو در تلاش هستند تا ضمن حفظ بنیاد و ایدههای کلیدی و مهم نسخه اصلی، آن را از جنبههای دیگر بهبود ببخشند و ارتقا دهند. شاید یکی از بدترین ایدههای اجرا شده در تاریخ مجموعه دد اسپیس مربوط به پرداختهای درون برنامهای بود که در نسخه سوم مجموعه وجود داشت و ظاهرا استودیو Motive با درس گرفتن از گذشته قصد ندارد این اشتباه را تکرار کند.
آقای Phil Ducharme، تهیه کننده ارشد ریمیک بازی Dead Space در مصاحبهای با وبسایت IGN در این باره گفت:
ما به دنبال ایدهها و المانهایی در سهگانه اصلی هستیم که بتوان آنها را با معیارها و چارچوبهای امروزی پیاده سازی کرد. ما از اشتباهات و ایدههای غلطی نظیر پرداختهای درون برنامهای که قبلا در مجموعه به کار رفتهاست، درس گرفتهایم و دیگر آنها را تکرار نمیکنیم به عنوان مثال باید بگویم هیچ گاه و تحت هیچ عنوانی بازی ما از پرداخت درون برنامهای استفاده نخواهد کرد.
بازی Dead Space Remake هم اکنون برای پلتفرمهای PS5 ،Xbox Series X/S و رایانههای شخصی در دست توسعه است. تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست و به گفته سازندگان بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. به لطف تکنولوژی به کار رفته در ساخت بازی و سختافزارهای قدرتمند نسل نهمی، صفحات بارگذاری به طور کلی از بازی حذف شدهاند و سیستم صداگذاری بازی به صورت سه بعدی کار شدهاست.