معرفی ۱۵ بهترین بازی های کودکانه برای موبایل

در ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ , 23:36:35
معرفی 15 بهترین بازی های کودکانه برای موبایل

شاید برای‌تان جالب باشد که ساخت بازی کودکانه اندروید می‌تواند برای توسعه دهندگان پلتفرم موبایل، چالش عجیب و غریبی باشد. بچه ها این روزها خیلی‌ سریع‌تر از گذشته بالغ می‌شوند و بسیاری از کودکانی که کمی سن‌شان بالا رفته است، علاقه زیادی به بازی‌هایی مانند فورتنایت دارند. بنابراین، ما در این مطلب، بیشتر قصد داریم که بازی های بچه گانه را مورد بررسی قرار داده و بازه سنی را تا حد زیادی پایین آورده‌ایم. در ادامه با معرفی ۱۵ بهترین بازی های کودکانه برای موبایل همراه تحریریه مقالات بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

بچه‌ها با دانلود بازی کودکانه می‌توانند اوقات فراغت خودشان را به بهترین شکل پر کرده و حتی آموزش لازم را نیز دریافت کنند. بازی صرفا جنبه سرگرمی ندارد و بحث آموزش هم در آن مسئله مهمی است.

والدین با دانلود بازیهای کودکانه برای فرزند خود، می‌توانند مجموعه‌ای از المان‌های آموزشی و تفریحی را برای فرزند خود فراهم کرده و به صورت کاملا ایمن، آن‌ها را کنترل کنند. کودکان به مضامین دوستان بازی گوشی کودکانه توجه دارند و از انجام آن‌ها حس خوبی می‌گیرند. شما همواره باید توجه داشته باشید که کدام بازی‌ها مناسب هستند و تبلیغات توهین آمیز یا نامناسب ندارند. نداشتن پرداخت های درون برنامه‌ای هم برای بازی‌ها بسیار مهم بوده و ایمنی در بازی کردن برای‌شان فراهم می‌کند. ما لیستی را تهیه کرده‌ایم که هم این فاکتورها را رعایت کرده است.

والدین باید بتوانند با دانلود بازی کودکانه برای تبلت و گوشی، اجازه لذت بردن از لحظات فراغت را به آن‌ها داده و یک تفریح سالم برای‌شان فراهم کنند.

بازی کودکانه اندروید

Bubadu یک استودیو توسعه دهنده محبوب در صنعت موبایل است که بازی های بچه گانه زیادی را برای این پلتفرم منتشر کرده است. همه این بازی‌ها شگفت انگیز نیستند، اما برخی از آن‌ها را می‌توانید بیشتر مدنظر خود قرار دهید. این بازی‌ها ارزش آموزشی بالایی هم ندارند و صرفا از دید سرگرم کننده می‌توانیم به آن‌ها نگاه بیندازیم. برخی از آن‌ها بازی بچگانه پسرانه و برخی دیگر بازی بچگانه دخترانه مربوط می‌شوند. این بازی‌ها کودک شما را در نقش پزشک و دیگر مشاغل قرار داده و شامل رفتن به سوپر مارکت، دندان پزشکی و موارد دیگری مانند ساخت کیک و ابزارهای دیگر است.

هر بازی مکانیسم خاص خودش را دارد، اما یادگیری آن‌ها هم چندان دشوار نیست و با نصب بازی کودکانه دخترانه و پسرانه، کودک شما از آن لذت کافی را خواهد برد. این بازی‌ها ایده‌های جذابی را برای اکثر کودکان داشته و به سادگی اوقات فراغت کودک شما را پر خواهد کرد. می‌توانید بیشتر این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کرده و تجربه کنید. نسخه‌های کامل این بازی‌ها، معمولا به خریدهای درون برنامه‌ای نسبتا ارزان نیاز دارند که همه آن‌ها اختیاری هستند. این بازی‌ها را می‌توانید در زمره بهترین بازی اندروید برای کودکان دریافت کنید.

دانلود بازی های Bubadu

بازی کودکانه The Endless kids games

دانلود بازی کودکانه

این بازی را می‌توانیم یک مجموعه ارزشمند برای کودکان بدانیم که هر کدام از آثار آن، چالش خاصی را برای کودک شما فراهم می‌کند. تعداد کمی از آثار این لیست، ویژگی‌های این مجموعه را دارند و به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. از جمله آثار آن می‌توانیم به آموزش الفبا، آموزش خواندن و نوشتن انگلیسی، شمارش، وردپلی و همچنین آموزش زبان اسپانیایی اشاره کنیم. بازی‌ها نسبتا ساده هستند و بار آموزشی خوبی هم برای کودکان دارند.

بازی های ژاپنی

این بازی‌ها ارزش تفریحی و آموزشی دارند و نسخه‌های رایگان آن‌ها را می‌توانید با محتوای مناسب تهیه کنید. در صورت علاقه مندی، می‌توانید محتوای بیشتری را با پرداخت درون برنامه‌ای هم داشته باشید. این آثار تجربه‌های خوبی را به کودک شما انتقال خواهد داد و حتی ارزش هزینه کردن هم خواهند داشت.

دانلود بازی های Endless Kids

بازی بچگانه Human Heroes: Einstein’s Clock

معرفی 15 بهترین بازی های کودکانه برای موبایل

در مجموعه بازی موبایل برای کودکان ۷ سال به پایین، به گزینه‌ای می‌رسیم که المان‌های آموزشی جالبی برای کودک شما خواهد داشت. صدای استفان فرای در این مجموعه بازی‌ها وجود داشته و به صورت استادانه، نقش آلبرت انیشتین را ایفا خواهد کرد. این بازی شامل دسته بزرگی از بازی‌های کوچک است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا با مفهوم زمان کار کنند. آن‌ها اصول بازی را به صورت کامل یاد گرفته و می‌توانند با ساعت آنالوگ آشنا شوند.

موارد پیچیده‌تری هم در این بازی وجود دارد و حتی بزرگسالان نیز می‌توانند با آن سرگرم شوند. ما امیدوار هستیم که با دانلود رایگان بازی برای کودکان ۵ ساله و پیرامون آن، بتوانید علاقه و لذت کودک خود را به این مجموعه جذب کنید و کمی هم از بار آموزشی چنین بازی‌هایی استفاده کنید. سازنده این بازی در آینده آثار ارزشمند دیگری هم روانه بازار خواهد کرد که همین روند موفق را ادامه می‌دهند.

دانلود بازی Human Heroes: Einstein’s Clock

دانلود بازی بچه گانه

Intellijoy یکی از توسعه دهندگان محبوب در گوگل پلی استور است که در ساخت و انتشار بازی‌های کودکان و نوجوانان تبهر دارد. عناوین ساده‌ای مانند Connect the Dots و ABC Letters در کنار گزینه‌های سرگرم کننده‌ای مانند Kids Painting و Preschool Puzzles از جمله این آثار هستند که می‌توانید بسته به علاقه خود آن‌ها را دریافت کنید. این بازی قشنگ کودکانه نیز می‌تواند هیجان زیادی را به کودک شما منتقل کند و به عنوان بازی برای کودکان ۸ ساله می‌تواند بسیار مناسب باشد.

بهترین بازی‌ های Star Wars

والدین می‌توانند بیشتر برنامه‌ها و بازی‌های این توسعه دهنده را مدنظر قرار داده و هرکدام از آن‌ها را تجربه کنند. بچه‌های کوچک‌تر لذت بیشتری از آن‌ها خواهند برد و همه این بازی موبایل مناسب کودک ۴ ساله و بالاتر خواهد بود. گزینه‌های دیگری هم توسط این توسعه دهنده ارائه شده است که پولی هستند و برای دریافت محتوای بیشتر می‌توانید آن‌ها را مدنظر قرار دهید. همه این بازی بچگانه پسرانه و دخترانه را به صورت رایگان می‌توانید دریافت کنید و الزامی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

دانلود بازی های Intellijoy

بازی کودکانه LEGO games

دانلود بازی کودکان

یکی از علاقه مندی‌های کودکان امروزی، لگوها هستند. بنابراین بازی‌های لگو هم برای آن‌ها جذاب خواهند بود و ساعت‌ها می‌توانند با آن سرگرم شوند. عناوین زیادی در این زمینه وجود دارد که به کمیک بوک‌ها، استار وارز و چندین مجموعه دیگر نیز ارتباط پیدا می‌کند و می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. بیشتر این بازی‌ها ماجراجویانه بوده و مکانیسم‌های مختلفی را برای کودک شما فراهم می‌کنند. یادگیری آن‌ها تقریبا برای همه بچه‌ها ساده و لذت بخش است و همه آن‌ها را می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید.

تعداد کمی از این بازی های بچه گانه وجود دارند که با محصولات تعامل دارند و می‌توانید با خرید فیزیکی لگوها، به درک بهتر بازی‌ها توسط کودک خود کمک کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ارقام موجود در بازی‌ها را خریداری کرده و از آن‌ها در بازی LEGO Hidden Side استفاده کنید. لگوها چنین تجربه‌های ارزشمندی را به کودک شما خواهند داد و همراه با واقعیت افزوده ارائه می‌شوند. LEGO یکی از معدود توسعه دهندگان است که این موارد فانتزی را بازی‌های مخصوص کودکان ارائه کرده است و آن‌ها را تست می‌کند.

دانلود بازی های Lego

LEGO, Mobile Games, چند برتر

ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است که نه تنها کودکان، بلکه حرفه‌ای‌ترین گیمرهای صنعت بازی را چه در پلتفرم موبایل و چه پلتفرم‌های دیگر، به خود درگیر کرده است. بازی از یک دنیای خالی شروع کرده و امکان ساخت و ساز را با کمک ابزارهای معدنی و صنایع مختلف فراهم می‌کند. این دنیا حالت پویا داشته و موجودات دیگری مانند انسان‌های دیگر حیوانات هم کم کم وارد می‌شوند. خود شما نیز می‌توانید آن‌ها را ایجاد کرده و به دنیایی که خودتان ساخته‌اید، اضافه کنید.

Minecraft یکی از بهترین بازی اندروید برای کودکان است و می‌توانید آن را در حالت Creative تنظیم کنید تا بچه‌های کوچک‌تر بتوانند آن را تجربه کنند. این بخش نگرانی خاصی ندارد و در کمال آرامش در دنیای آن غرق خواهند شد. بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند در حالت Survival بازی را تجربه کرده و از چالش‌های بیشتر آن لذت ببرند. مهم نیست که شما چه حالتی را برای فرزند خود انتخاب کنید؛ بچه‌ها معمولا ماینکرفت را دوست دارند و حتما راهی برای لذت بردن از آن پیدا می‌کنند.

حتی با خریدهای درون برنامه‌ای، می‌توانیم تم‌های بیشتری را برای بازی خریداری کرده و ابزارهای بیشتری برای کودک خود فراهم کند. خیلی اوقات هم این خریدها لزومی ندارند و بازی از آن‌ها تاثیر نمی‌پذیرد.

دانلود بازی Minecraft

بازی PBS Kids games

LEGO, Mobile Games, چند برتر

PBS Kids به عنوان استودیو سازنده بازی PBS شناخته می‌شود که ابزارهایی را برای بچه‌ها طراحی می‌کند. این کمپانی برنامه‌های کودکانه و دانلود بازی های کودکانه را نیز برای آن‌ها فراهم کرده و از محصولات کودک پسند گرفته تا بازی‌های آموزشی را برای‌شان فراهم می‌کند. این مجموعه نسبتا گستره بزرگی دارد و بدون مشکل می‌توانید به سراغش بروید. فراموش نکنید که این بازی‌ها شخصیت‌های محبوب را دور هم جمع کرده و در قالب داستان‌های ماجراجویانه، آن‌ها را به کودک شما معرفی می‌کند.

بازی PBS Kids games یک مجموعه گسترده از بازی‌های جذاب این کمپانی است که عناصر اصلی آثار PBS را دور هم جمع کرده است. همین موضوع سبب شده است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود بازی کودکان باشد. اکثر این بازی‌ها رایگان است و آخرین عنوان اضافه شده به آن، Cat in the Hat Builds نام دارد که محیط گرافیکی زیبا و گیم پلی آسانی هم دارد.

بازی کودکانه Pet Bingo

LEGO, Mobile Games, چند برتر

Pet Bingo یک بازی عالی برای بچه‌ها است که از جانب استودیو Duck Duck Moose منتشر شده است. این بازی را می‌توانیم ترکیبی از یک شبیه ساز حیوان خانگی، یک نوع بازی شبیه لوتو و یک بازی ریاضی بدانیم. بچه‌های شما می‌توانند با این بازی معماهای ساده ریاضی را یاد گرفته و پس از حل آن‌ها، از حیوانات کوچک ناز مراقبت کرده و پاداش دریافت کنند. بخش ریاضی بازی نیز اعداد را پوشش داده و یک آموزش همراه با بازی برای کودک شما خواهد بود. می‌توانید اعداد را به صورت شگفت انگیزی با آن‌ها کار کرده و کم کم آن‌ها را آماده یادگیری مباحث دیگر ریاضی کنید.

ده لحظه به‌یادماندنی از سری بازی فاینال فانتزی

توسعه دهندگان، این اثر را برای دانلود بازی کودکانه مدنظر قرار داده‌اند تا بتوانید برای کودکان سنین ۵ تا ۱۰ سال خود از آن استفاده کنید. در واقع، اگر به دنبال دانلود بازی برای کودکان ۵ ساله خود هستید، می‌توانید Pet Bingo را مدنظر قرار دهید. همین درجه بندی سنین سبب شده است که بچه‌های بزرگ‌تر هم بتوانند با آن سرگرم شده و روند یادگیری خود را به صورت مکمل با مدرسه خود داشته باشند. این بازی را به رایگان می‌توانید از گوگل پلی دریافت کرده و هیچ هزینه‌ای برای آن نپردازید. می‌توانید برای دانلود بازی بچگانه دخترانه هم ادامه مطلب را دنبال کنید.

دانلود بازی Pet Bingo

بازی کودکانه Poio

LEGO, Mobile Games, چند برتر

بازی Poio را می‌توانید یک تجربه آموزشی بدانیم که می‌توانید با محتواهای بسیار زیادی آن را تجربه کنید. این بازی نحوه خواندن انگلیسی را به فرزند شما آموزش خواهد داد و شامل مراحلی است که کودک را برای یادگیری جذب می‌کند. توسعه دهندگان با علم کامل این مراحل را طراحی کرده و توانسته‌اند که طرفداران زیادی را جمع کنند. این بازی، به طور مداوم روی یادگیری کودک شما کار کرده و سازگاری کامل را با هر نوع کودکی کسب می‌کند. بنابراین، شما با دانلود بازی برای کودکان ۶ ساله به بالا، می‌توانید یک چالش خوب و ارزشمند برای کودک خود فراهم کند.

با دانلود بازی کودکانه اندروید Poio، می‌توانید کودک خود را به خواندن کتاب داستان علاقه مند کرده و در یک مسیر درست قرار دهید. کودک شما کاملا از این بازی لذت خواهد برد و در طول روز می‌تواند چند بار با حجم بزرگی از محتواهای آموزشی و سرگرم کننده همراه شود.

دانلود بازی Poio

بازی کودکانه اندروید Toca Boca games

LEGO, Mobile Games, چند برتر

Toca Boca از محبوب‌ترین سری بازی‌های مخصوص است که می‌توانید به عنوان دانلود بازی های کودکانه به آن توجه کنید. این بازی محبوبیت بسیار بالایی دارد و کودک شما در سناریوهایی قرار می‌دهد که بتواند کارهایی را در آن انجام دهد. این کارها مسئولیت پذیری کودک شما را افزایش داده و می‌تواند مهارت‌هایی را نیز به آن‌ها بیاموزد. با دانلود بازی برای کودکان ۹ ساله به پایین، می‌توانید کودکان خود را کم کم وارد مسئولیت پذیری و انجام کارهای مختلف آماده کرده و نتایج پر بار آن را در سال‌های آینده دریافت کنید.

والدین با دانلود بازی بچه گانه دخترانه و پسرانه Toca Boca، می‌توانند کارهایی مانند پخت و پز، رفتن به تعطیلات، رفتن به مدرسه، حضور در شهرهای بزرگ و موارد دیگر را یاد بگیرند. بیشتر بازی‌های این مجموعه، نسخه‌های رایگان دارند و برخی از آن‌ها نیز پولی هستند. بنابراین با دانلود مجموعه بازی دخترانه اندروید یکجا می‌توانید بازی‌های بسیار سرگرم کننده‌ای را پیدا کرده و بدون دغدغه* حداقل برای چند هفته کودکان خود را شاد نگه دارید. این بازی‌ها استاندارد بوده و کاملا می‌توانید نیست به آن‌ها اعتماد داشته باشید.

دانلود بازی های Toca Boca

بازی کودکانه اندروید Daniel Tiger for Parents

LEGO, Mobile Games, چند برتر

بازی Daniel Tiger for Parents را لزوما نمی‌توانیم تنها مخصوص کودکان بنامیم، چرا که بیشتر از بچه‌ها، والدین می‌توانند از آن استفاده کرده و برای مرور برخی از شرایط با فرزندان خود، از آن استفاده کنند. این بازی روش‌هایی را برای نزدیکی بیشتر به کودکان آموزش خواهد داد و می‌توانید به سادگی، با موضوعات متنوعی سر صحبت با کودک خود را باز کنید. می‌توانید نحوه پوشش و موارد دیگر را با آن‌ها مطرح کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنید. می‌توانید فیلم‌ها و آهنگ‌هایی را در این مورد گوش داده و آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

راهنمای ایکس باکس سری اس: آموزش راه اندازی و تنظیمات تا کار با کنسول

با دانلود بازی آموزشی برای کودکان ۴ ساله خود می‌توانید یاد بگیرید که فرزند شما چگونه می‌تواند از طریق بازی پرورش یافته و در آینده فرد بهتری باشد. این فقط یک بازی نیست و به والدین کمک می‌کند که اطلاعات جالبی در مورد کودکان کسب کنند. شما نیز می‌توانید از آن استفاده کرده و صادقانه برای پیشبرد بهتر فرزند خود از آن استفاده کنید.

دانلود بازی های Daniel Tiger for Parents

بازی کودکانه Toca Kitchen 2

LEGO, Mobile Games, چند برتر

Toca Boca از جمله استودیوهای معروفی است که پیشتر نیز مجموعه بازی‌های آن را به شما معرفی کردیم. یکی از بازی‌های خوب این استودیو، Toca Kitchen 2 نام دارد که هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای نداشته و تمامی محتواهای آن را می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید. این بازی به جنسیت بچه ارتباطی ندارد و پسر و دختر می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی را می‌توانیم نمونه کاملی از خلاقیت بدانیم که با طراحی کاملا اخلاقی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بازی سرگرم کننده بوده و کودک شما در آن به پخت و پز می‌پردازد.

ترکیبی از مواد غذایی به وی داده شده و او با کشف سرنخ‌های مختلف، می‌تواند آشپزی جالبی را در آن تجربه کند. بازی نتایج طنز آمیزی دارد و با برخی از NPC ها نیز سر و کله خواهد زد. با دانلود بازی برای کودکان ۶ ساله اندروید می‌توانید ذهن آن‌ها را با کنار هم قرار دادن اشیا آشنا کرده و کم کم آن‌ها را با مسائل پیشرفته‌تر هم آشنا کنید. دانلود بازی کودکان ۷ ساله هم مناسب بوده و احتمالا می‌توانند مراحل بیشتری از بازی را سپری کنند. این بازی حجم کمی داشته و در چند ثانیه می‌توانید تجربه آن را به کودک خود هدیه دهید.

دانلود بازی Toca Kitchen 2

بازی Khan Academy Kids

LEGO, Mobile Games, چند برتر

بازی Khan Academy Kids را می‌توانیم شامل بازی‌ها و کتاب‌های آموزشی رایگان برای کودکان خردسال بدانیم که بیشتر به یک برنامه شباهت دارد. شما می‌توانید بار آموزشی را به کودک خود منتقل کرده و آموزش زبان، خواندن، ریاضیات و منطق را به کودک خود فرا دهید. هر تجربه یادگیری را می‌توان متناسب با المان‌های جالب بازی به کودک منتقل کرده و باعث سرگرمی هرچه بیشتر آن‌ها شد. بنابراین آن‌ها نیز از این آموزش استقبال خواهند کرد و می‌توانند خیلی سریع با آن ارتباط برقرار کنند. با دانلود بازی کودکانه کم حجم برای اندروید می‌توانید تنظیماتی را متناسب با شخصیت کودک خود ایجاد کرده و به ویژگی‌های عالی کودک خود توجه کنید.

بازی Khan Academy Kids کودک شما را به مدرسه علاقه مند خواهد کرد و می‌تواند با طراحی نیز آشنا شود. او هنگام یادگیری سرگرم خواهد شد و می‌توانید یک پیروزی کامل را در تربیت کودک کسب کنید.

دانلود بازی Khan Academy Kids

بهترین بازی های کودکانه برای موبایل

مگر می‌شود به این موجود سبز رنگ دوست‌داشتنی نگاه کنید و عاشقش نشوید؟ قطعا اولین بازی‌ای که در لیست بهترین بازی های کودکانه برای موبایل معرفی می‌کنیم سری بازی محبوب و پرطرفدار طناب را ببر(Cut The Rope) است که به احتمال زیاد خیلی از ماها این بازی را می‌شناسیم و با آن بسیار خاطره داریم.

روند کلی بازی طناب را ببر این گونه است که شما باید آب‌نبات‌هایی را که به وسیله طناب‌ها در گوشه‌وکنارهای دنیای این بازی گیر افتاده‌اند را ببرید و به سمت این موجود سبز رنگ دوست داشتنی که اسم آن «اوم نوم» است هدایت کنید.

اما بازی فقط به انجام همین یک کار ختم نمی‌شود و نکته بازی این است که شما باید قبل از این که آبنبات‌ها را به سمت شخصیت اوم نوم هدایت کنید سعی کنید که ستاره‌های موجود در بازی را با استفاده از آب‌نبات‌ها دریافت کنید و سپس آب‌نبات را به سراغ اصل ماجرا یعنی شخصیت اوم نوم ببرید و باعث خوشحالی این موجود جذاب و با نمک شوید.

 در دنیای بازی بخوانید

معرفی انیمه‌های تابستان ۱۴۰۳

معرفی انیمه‌های تابستان ۱۴۰۳

در هرکدام از نسخه‌های بازی طناب را ببر شخصیت قشنگ سبز رنگ ما به همراه دوستانش دچار یکسری مشکلات خاصی می‌شوند و شما باید به آن‌ها کمک کنید که هم مشکلات آن‌ها را حل کنید و هم آب‌نبات‌ها را به آن‌ها برسانید, سری بازی طناب را ببر در بخش‌های مختلفی مانند داستان‌سرایی قشنگ با موضوعاتی جالب, خلق شخصیت‌های متفاوت دیگری که دقیقا به اندازه موجود سبز رنگ ما جذاب هستند، پازل‌های به شدت سرگرم‌کننده و چالشی و محیط‌های بسیار قشنگ همیشه در هر نسخه از این سری بازی حرفی برای گفتن دارد.

با پیشرفت در مراحل بازی رفته رفته پازل‌های بازی سخت‌تر می‌شوند و متوجه میشوید که چالش‌ها دیگر به راحتی چیزی که اول بازی بوده نیست و برای رد کردن هر مرحله شما را بسیار درگیر خود می‌کند. حتی خیلی جاها کودک شما را مجبور به این می‌کند که دست از گرفتن تمامی ستاره‌های بازی بردارد و فقط به این فکر کنید که چگونه می‌تواند این مرحله را زودتر رد کنید, به همین دلیل باعث می‌شود تا پیوسته کودکان شما به چالش کشیده شوند و برای حل پازل‌ها بسیار درگیر شوند و این موضوع باعث تقویت هوش فرزندان شما می‌شود.

بخاطر همین دلایل است که سری بازی طناب را ببر می‌تواند برای شما انتخاب درستی در لیست بهترین بازی های کودکانه برای موبایل باشد.

دریافت بازی طناب را ببر(Cut The Rope) از گوگل پلی

برترین بازی های کودکانه برای موبایل

بازی دوم در لیست بهترین بازی های کودکانه برای موبایل سری بازی بچه پاندا(Baby Panda) از استودیو شناخته شده در زمینه ساخت بازی‌های کودکانه برای موبایل به نام «بچه اتوبوس»(Baby Bus) است. همان‌طور که اشاره کردیم استودیو Baby Bus کارنامه خوبی در ساخت بازی‌های کودکانه برای موبایل دارد و اکثر بازی‌های خود را با همین عنوان بچه پاندا عرضه کرده است. سری بازی بچه پاندا کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید از تمامی برنامه‌ها و برای تمامی برند‌های تلفن‌های همراه هوشمند آن را دانلود کنید.

سری بازی بچه پاندا با طراحی مراحل خوب و توضیح‌های کامل برای کودکان، شرایط بسیار آموزنده و خوبی را به منظور یادگیری کار‌های مختلف ایجاد می‌کند.

سری بازی بچه پاندا با محیط‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موسیقی‌های فوق‌العاده زیبا، کودکان شما را مجاب می‌کند تا با کار‌های مختلفی مثل یادگیری و آشنایی با قوانین رانندگی و رعایت درست آن‌ها به عنوان یک راننده اتوبوس مدرسه, آموزش انجام کار‌های شخصی مثل: آموزش تمیز کردن اتاق و وسایل خود و یادگیری در انجام کار‌های خانه, و خرید کردن وسایل گوناگونی مانند خرید لباس و یا خرید میوه و کیف و یا دیگر مهارت‌های مورد نیاز در زندگی آشنا شود.

سری بازی بچه پاندا را به دلیل آشنایی و یادگیری و پیداکردن علایق کودکانتان در زمینه‌های شغلی مختلف و در عین حال به خاطر سرگرم‌کننده بودن این بازی برای کودکانتان به شما پیشنهاد کردیم و این بازی را در لیست بهترین بازی های کودکانه برای موبایل آوردیم, اطمینان داشته باشید که قطعا کودکتان به این بازی بسیار علاقمند خواهد شد.

دریافت بازی بچه پاندا(Baby Panda) از گوگل پلی

 چندبرترهای بیشتر در دنیای بازی

بازی های ویدیویی قدیمی معروف

بازی های ویدیویی قدیمی معروف

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که شما را با بهترین بازی‌های کودکانه اندروید آشنا کرده و جمعی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که برخی از شماره ها مجموعه بازی‌های یک استودیو خاص را به شما معرفی می‌کند و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

نظر شما در مورد بهترین بازی های بچگانه اندروید چیست؟ بازی‌های مناسب کودکان که می‌شناسید را با دیگر مخاطبان وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید👇


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر