بازی New World ششم مهر منتشر می‌شود

در ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ , 14:00:39
بازی New World

استودیو Amazon Game، سازنده بازی New World قصد دارد یک تجربه روان و مفرح را به تمامی مخاطبان خود عرضه کند و بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند تاریخ انتشار این بازی را به ششم مهر ماه (۲۸ام سپتامبر ۲۰۲۱) موکول کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

عنوان New World، محصول جدید استودیو آمازون گیمز که در ابتدا قرار بود نهم شهریور ماه منتشر شود، با یک ماه تاخیر در مهرماه سال جاری منتشر خواهد شد. اکانت توئیتر استودیو سازنده ضمن اعلام این خبر، گفت با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان پس از تجربه نسخه بتا دریافت شده و با بررسی آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند برای ارائه تجربه هر چه بهتر به زمان بیشتری نیاز دارند.

در پیام توئیتر استودیو سازنده بازی New World آمده‌است:

ما به دنبال این هستم که تجربه مخاطبان بسیار روان و مفرح باشد و برای دستیابی به این هدف باید یک سری بهبودها را روی بازی اعمال کنیم. این تغییرات بر اساس بازخوردهای نسخه بتا تعیین شده‌اند.

مطابق اعلامه سازندگان آن‌ها قصد دارند چند هفته اضافی را صرف رفع باگ‌های بازی، پولیش آن و بهبود کنترلرهای بازی می‌کنند. این اولین باری نیست که سازندگان تاریخ انتشار بازی را به تعویق انداخته‌اند. پیشتر قرار بود این بازی بهار امسال عرضه شود که سازندگان تاریخ انتشار را به شهریور موکول کردند.

مخاطبان از New World استقبال بسیار خوبی داشتند و آمار مخاطبان نسخه بتای بازی بیش از ۲۰۰ هزار نفر بود. البته مخاطبان شکایت‌های فراوانی درباره باگ‌های فراوان بازی و سیستم مبارزات آن داشتند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر