دنباله فیلم Cruella با بازی اما استون در دست ساخت است

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ , 18:19:21
فیلم Cruella

به گزارش سایت ددلاین دنباله فیلم “Cruella” توسط شرکت دیزنی و با بازی اما استون در حال ساخت است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

قبلا گزارشی منتشر شد که دیزنی مراحل اولیه ساخت این دنباله را با کارگردانی کریگ گیلسپی و نویسندگی تونی مک‌نامارا آغاز کرده است و اما استون بار دیگر در نقش شخصیت اصلی فیلم ظاهر خواهد شد. این معامله در حالی بسته شد که اسکارلت جوهانسون از این شرکت به دلیل نقض قرارداد به دلیل نمایش همزمان فیلم “بیوه سیاه” در سینما و شبکه دیزنی پلاس شکایت کرد.

مانند جددترین فیلم دنیای سینمایی مارول، “Cruella” نیز بطور همزمان در سینما و شبکه دیزنی پلاس نمایش داده شد، اما تضمینی وجود ندارد که دنباله آن نیز به همین روش توزیع شود. این فیلم بیش از ۲۲۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است. به گزارش ددلاین این معامله طور متقابل برای هر دو طرف قرارداد مفید است.

پاتریک وایتسل ، نماینده استون در این رابطه به نشریه ددلاین گفت:

حال که چشم‌انداز رسانه‌ها به طور معنی داری برای همه توزیع کنندگان مختل شده است، نمی توان شرکای خلاق آنها را در حاشیه قرار داد تا این بار نامتناسب رکود را بدون در نظر گرفتن پتانسیل رشد تنها به دوش بکشند. این توافق نشان می‌دهد که می توان مسیر عادلانه‌ای را در پیش گرفت که هم از حقوق هنرمندان محافظت شود و هم با علایق استودیوهای پر استعداد هماهنگ باشد. ما مفتخریم که در کنار اما و دیزنی کار می‌کنیم و از تمایل استودیو برای تشخیص مشارکت او به عنوان یک شریک خلاق قدردانی می‌کنیم. امیدواریم که این توافق راه را برای مشارکت بیشتر اعضای جامعه خلاق به منظور موفقیت پلتفرم‌های جدید بیشتر کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر