رئیس دیزنی درباره اکران انحصاری فیلم Shang-Chi در سینما توضیح داد

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ , 19:23:13
Shang-Chi

باب چاپک رئیس دیزنی دلیل عدم نمایش همزمان فیلم “Shang-Chi” را در سینما و شبکه دیزنی پلاس بیان کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

علیرغم نگرانی‌ها در مورد ویروس کرونای دلتا و اجرای دوباره سیاست‌های پیش از واکسیناسیون در بیشتر ایالت‌های آمریکا، فیلم “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” از شبکه دیزنی هنوز قرار است به طور انحصاری در سینماها اکران شود. به گفته مدیر عامل دیزنی ، دلیل این امر بیش از هر چیز دیگر، پایبندی به قرارداد است.

به گزارش سایت دیزنی اینسایدر باب چاپک، مدیرعامل دیزنی در طول تلکنفرانس اخیر خود در مورد درآمد دیزنی در سه ماهه سوم، دلیل عدم نمایش فیلم “Shang-Chi” در شبکه دیزنی پلاس را قبل از اوج گرفتن موج جدید کرونا در تابستان، پایبندی به قراردادهایی ذکر کرد که برای توزیع این فیلم بسته شده است.

اگرچه به گفته چاپک این شرکت این پنجره زمانی ۴۵ روزه را که برای اکران انحصاری فیلم “Shang-Chi” در سینما استفاده شده احتمالاً برای اکران عناوین آینده‌ی خود در نظر خواهد گرفت.

سیمو لیو (شانگ چی)، میشل یئو (جیانگ نان) و برنده جایزه گلدن گلوب و و بازیگر مشهور هنگ کنگ، تونی لیانگ (ماندارین) از بازیگرانی مطرحی هستند که در فیلم “Shang-Chi” به ایفای نقش می‌پردازند.

دستین دنیل کرتون (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲) کارگردانی و دیو کالاهام (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴)، سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی) نویسندگی فیلم ” را بر عهده دارند. هدف مارول از ساخت این فیلم معرفی قهرمانی با هویت و فرهنگ آسیایی و آمریکایی – آسیایی است.

شخصیت شانگ چی که به عنوان استاد کونگ فو نیز شناخته می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۷۳ در شماره ۱۵ کمیک ویژه مارول معرفی شد، شانگ چی که استاد فنون رزمی است به توانایی دست می‌یابد که به او اجازه می‌دهد تعداد بی‌شماری کپی از خود را ایجاد کند.

فیلم “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” در ۱۳ سپتامبر روی پرده سینما خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر