دنباله فیلم Gladiator توسط ریدلی اسکات ساخته خواهد شد

در ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ , 00:56:23
Gladiator

به گزارش مجله امپایر آنلاین ریدلی اسکات فیلم‌برداری دنباله فیلم درخشان “Gladiator” را پس از پایان ساخت فیلم بعدی خود، آغاز خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

پس از ۵۰ سال فعالیت هنری به نظر می‌رسد ریدلی اسکات هنوز با واژه‌ خستگی آشنایی ندارد، این کارگردان مشهور حتی سن ۸۳ سالگی نیز یک فیلم ساز پرکار است. تنها در سال ۲۰۲۱ دو فیلم به کارگردانی وی شامل “آخرین دوئل” با بازی مت دیمون و بن افلک و “خانه گوچی” با بازی لیدی گاگا و آدام درایور به مرحله اکران رسیدند.

اسکات در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم بعدی خود با بازی واکین فینیکس و جودی کومر است، داستان این فیلم درباره به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت در قرن ۱۴ است. اسکات در گفتگو با مجله امپایر درباره شخصیت ناپلئون در این فیلم گفت:

چیزی که واقعا باعث تاثیرگذاری ناپلئون می‌شود این است که چرا او اینقدر به ژوزفین نیاز داشت؟ احساس نیازی بین آن‌ها وجود داشته و به نظرمان ما دقیقاً [در فیلم] مشخص کرده‌یم که این نیاز چه چیزی بوده است.

با اینکه تمرکز اسکات فعلاً روی فیلم جدیدش است اما او خود را برای ساخت دنباله‌ای که مدت‎‌ها انتظارش را داشت را آماده کرده است. طبق گزارش منتشر شده فیلم‌نامه این پروژه هم اکنون آماده است و تولید فیلم پس از پایان فیلم ناپلئون آغاز خواهد شد، وی در این باره گفت:

من در حال حاضر [فیلم‌نامه] گلادیاتور [بعدی] را نوشته‌ام. بنابراین وقتی ساخت فیلم ناپلئون را به پایان رساندم، تولید “Galadiator” آغاز خواهد شد.

اسکات علاوه بر فیلم گلادیاتور عناوین درخشان دیگری چون “بیگانه”، “بلید رانر و “تلما و لوییز” را در کارنامه خود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر