اسکارلت جوهانسون شکایت خود را از شرکت دیزنی به ازای دریافت ۴۰ میلیون دلار پس گرفت

در ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ , 15:03:14
اسکارلت جوهانسون شرکت دیزنی

تنها چند روز پس از به تعویق افتادن اولین جلسه دادگاه شکایت اسکارلت جوهانسون از شرکت دیزنی بابت نقض قرارداد و بدعهدی در پرداخت سود فروش فیلم “بیوه سیاه” ، دعوای این نامزد جایزه اسکار با استودیو میکی موس با تفاهم طرفین خاتمه یافت، البته این تفاهم برای دیزنی کمی گران تمام شد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

جوهانسون طی بیانیه‌ای در این باره گفت:

خوشحالم که من و دیزنی اختلافاتمان را حل کردیم، من به کاری که در این سالها با هم انجام داده‌ایم فوق العاده افتخار می‌کنم و از رابطه خلاقانه‌ام با تیم بسیار لذت برده‌ام، منتظر ادامه همکاری بیشترمان در سالهای آینده هستم.

آلن برگمن رئیس بخش محتوای استودیو دیزنی برخلاف اظهارنظرهای قبلی استودیو درباره این تفاهم گفت:

بسیار خوشحالم که توانستیم با اسکارلت جوهانسون در مورد فیلم بیوه سیاه به توافق برسیم، ما قدردان مشارکت وی در دنیای سینمایی مارول هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری مشترک در تعدادی از پروژه‌های آینده از جمله فیلم “برج وحشت” هستیم.

همانطور که تقریباً همیشه در مواردی از این قبیل پرونده‌ها اتفاق می‌افتد، هیچ یک از طرفین اشاره‌ای به میزان پولی که برای حل و فصل این شکایت پرداخت شده نکردند. با این حال طبق گزارش سایت ددلاین و به گفته منابع خبری این مبلغ به ۴۰ میلیون دلار می‌رسد ولی توسط دیزنی به صورت یکجا پرداخت نمی‌شود.

جوهانسون دو ماه پیش از شرکت دیزنی به دلیل نمایش همزمان فیلم “بیوه سیاه” در سینما و شبکه دیزنی پلاس و نقض قرارداد خود شکایت کرد. شرکت دیزنی در هنگام عقد این قرارداد به جوهانسون اطمینان داده بود که فیلم “بیوه سیاه” بصورت انحصاری از سینما پخش خواهد شد اما به دلیل ادامه یافتن همه‌گیری کرونا تصمیم به نمایش همزمان آن در شبکه دیزنی پلاس گرفت.

فیلم “بیوه سیاه” در اولین شب اکران خود در گیشه داخلی سینما بیش از ۷۸ میلیون دلار فروش داشت، این فیلم از نمایش همزمان خود در سرویس پرایم اکسس شبکه دیزنی پلاس نیز بیش از ۶۰ میلیون دلار داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر