ویندوز ۱۱ به صورت رسمی منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ , 15:04:44
windows, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

مایکروسافت از ساعاتی قبل روند انتشار ویندوز ۱۱ را به صورت رسمی آغاز نمود و اعلام کرد این رویه تا مدتی پس از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی ادامه خواهد داشت تا زمانی که امکان دریافت این ویندوز برای تمامی دارندگان PC، تبلت و سایر دستگاه‌ها فراهم شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فناوری، با دنیای بازی همراه باشید.

همانطور که پیشتر کمپانی مایکروسافت اعلام کرده بود، از ساعاتی قبل یعنی هم زمان با آغاز روز پنجم اکتبر روند انتشار و عرضه Windows 11 روی دستگاه‌هایی که سیستم عامل آن‌ها، ویندوز است، آغاز شده‌است. اولویت دریافت این آپگرید رایگان با کسانی است که سیستم‌های آن‌ها بروزتر است و طبعا دارندگان آخرین ورژن ویندوز ۱۰ در اولویت هستند. به گفته سخنگوی مایکروسافت پیشبینی شرکت در این است که تا اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی شمار کثیری از دستگاه‌های تحت پوشش ویندوز، به سیستم عامل جدید تجهیز شده باشند.

افرادی که تمایل دارند بدانند اکنون امکان دریافت این آپگرید را دارند یا خیر، می‌بایست نرم افزار PC Health Check را از فروشگاه ویندوز دریافت کنند یا از مسیر «Settings > Update & Security > Windows Update» در ویندوز مطلع شوند. به گفته آقای آرون وودمن (Aaron Woodman)، مدیر ارشد مارکتینگ ویندوز مواردی نظیر قدمت دستگاهی که در اختیار دارید، میزان بروز بودن نرم افزار و سخت افزارهای آن و سابقه عملکرد کاربر می‌تواند روی تجربه افراد از این آپگرید تاثیر بگذارد.

ویندوز ۱۱ ماه ژوئن رونمایی شد و در مقایسه با ویندوزهای قبلی ویژگی‌های جدیدی نظیر پشتیبانی از اپ‌های اندروید و آپدیت لی‌اوت برای جا به جایی بین برنامه‌ها و یک Microsoft Store ارتقا یافته‌است.
شما می‌توانید توضیحات تکمیلی درباره تغییرات این نسخه را از اینجا بخوانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر