تاریخ اکران دکتر استرنج ۲ و چندین فیلم‌ دیگر از استودیو مارول به تاخیر افتاد

در ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ , 18:29:01
دکتر استرنج

به گزارش سایت ددلاین استودیو دیزنی تاریخ اکران چندین فیلم خود از دنیای سینمایی مارول را شامل “دکتر استرنج در چند‌جهانی دیوانگی”، “ثور: عشق و تندر“، “پلنگ سیاه: واکندا تا ابد“، “مارول‌ها” و ” مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی” را به عقب انداخت. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

دنباله “دکتر استرنج” که ابتدا قرار بود در ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ اکران شود حالا با دو ماه تاخیر در تاریخ ۶ می سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما خواهد رفت. تاریخ اکران فیلم “ثور: عشق و تندر” نیز به ۸ جولای ۲۰۲۲ موکول شد که در نتیجه تاریخ نمایش فیلم ” پلنگ سیاه ۲″ را تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به تاخیر انداخت.

تغییرات دیگر در جدول زمانی مربوط به تاریخ اکران فیلم “مارول‌ها” است که تاریخ نمایش آن از ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ به ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۳ موکول شد. فیلم اکشن کمدی “مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی” نیز در ۲۸ جولای سال ۲۰۲۳ به مرحله اکران خواهد رسید.

علاوه بر این استودیو دیزنی دو  فیلم بدون عنوان از این زمان‌بندی حذف کرد و تاریخ اکران فیلم دیگر استودیو مارول نیز از ۱۰ نوامبر سال ۲۰۲۳ به به ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ موکول شد. جیمز گان کارگردان فیلم “نگهبانان کهکشان بخش ۳”  چندی پیش اعلام کرد که تغییری در تاریخ اکران این فیلم وجود ندارد و دنباله‌ی جدید مارول در همان تاریخ قبلی، ۵ می سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما خواهد رفت.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر