تماشا کنید: تیزر انیمیشن “Lightyear” منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ , 02:15:57
Lightyear

استودیو پیکسار اولین تیزر از انیمیشن “Lightyear” را منتشر کرد. این انیمیشن یک فیلم جداگانه با محوریت شخصیت باز لایت‌یر است که یکی از شخصیت‌های اصلی در سری فیلم‌های “دنیای اسباب بازی” است، کریس ایوانز صداپیشگی باز لایت‌یر را در این فیلم بر عهده دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

فیلم “Lightyear” به داستان تبدیل شدن باز به یک فضانورد شجاع و چالش‌های متعددی که وی در مسیر خوئ با آن‌ها روبه رو می‌شود؛ می‌پردازد. در این تریلر که با شمارش معکوس شروع می‌شود شما می‌توانید سفینه باز و همچنین شخصیت‌هایی دارد که در این سفر به او می‌پیوندند، از جمله یک گربه رباتیک، چند موجود بیگانه روی زمین را ببینید.

انتشار خبر پیوستن ایوانز به این فیلم به عنوان صداپیشه‌ی باز لایت‌یز نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد از آنجا که از زمان ساخت اولین فیلم “داستان اسباب بازی” در  سال ۱۹۹۵ تا کنون؛ تیم آلن صدا پیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. ایوانز در یک پست اینستاگرامی در دسامبر سال ۲۰۲۰، در مورد دلیل پیوستنش به این این پروژه نوشت:

کار با پیکسار رویایی است که به حقیقت پیوست. من از همان ابتدا طرفدار شدید فیلم های آنها بودم. زمانی که تیم من میخواست به من بگوید که پیکسار پیشنهادی برای من دارد  به سختی توانستند حس هیجان خود را کنترل کنند. تمام چیزی که آنها به من گفتند این بود: “باز لایتیر”

من نمی دانستم این به چه معناست، زیرا تیم آلن باز لایتیر است و اجرای هیچ کس به پای او نمی‌رسد. من باید می‌دانستم به چه دلیل این شخصیت متفاوت است و چرا این داستان ارزش گفتن دارد. من می‎‌توانم با اطمینان کامل ۲ چیز را بگویم: ۱. من در تمامی طول ارائه لبخند به لب داشتم. ۲. همه می‌توانند راحت باشند و پر از هیجان.

برنده جایزه آنی و انیماتور کهنه کار پیکسار، آنگوس مک لین، تهیه کنندگی این فیلم را به همراه به همراه گالین ساسمن بر عهده دارد

انیمیشن “Lightyear” در تاریخ ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر