تاریخ انتشار آپدیت جدید Genshin Impact مشخص شد

در ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ , 20:16:10
تاریخ انتشار آپدیت جدید Genshin Impact

استودیو miHoYo ساعاتی پیش از تاریخ انتشار آپدیت جدید Genshin Impact رونمایی کرد. آپدیت نسخه ۲.۴ یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌هایی است که تا به امروز برای این بازی ساخته شده‌است و از پانزدهم دی ماه در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شاید در وهله اول باورش کمی سخت و حتی غیر ممکن به نظر برسد اما، بازار بازی‌های موبایلی درآمد به مراتب بهتری از بازی‌های کنسولی دارند و شرکت‌ها و ناشران بزرگ هر ساله بودجه‌های عظیمی را برای ساخت یک بازی پرمخاطب و پر طرفدار روی این پلتفرم صرف می‌کنند. یکی از بازی‌های پر درآمد و موفق، Genshin Impact مصحول استودیو چینی miHoYo است. تقریبا ابتدای سال جاری بود که مجموعه درآمد آن از زمان عرضه از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت بازی، پشتیبانی قدرتمند تیم سازنده از آن است، محتواهای جدید دائما برای این عنوان عرضه می‌شوند و حس تکرار را از مخاطب می‌گیرند. آپدیت ۲.۴ که یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی است، قرار است بزودی عرضه شود.

تاریخ انتشار آپدیت جدید Genshin Impact پانزدهم دی ماه خواهد بود. به واسطه این آپدیت چندین شخصیت جدید به همراه لباس‌های جدید برای کارکترهای فعلی به بازی اضافه می‌شود. مهم‌ترین جنبه این آپدیت، اضافه شدن چندین مکان جدید به بازی برای اکتشاف است. رویداد Lantern Rite نیز با این آپدیت به بازی بازخواهد گشت. یکی از مکان‌های جدید بازی که Enkanomiya نام دارد اینگونه توصیف شده‌است:

باقی مانده‌های یک تمدن باستانی که هزاران سال است زیر آب مدفون شده و بکر باقی مانده‌است.

Genshin Impact هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4، رایانه‌های شخصی و موبایل در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر