سونی برند PlayStation Mobile Division را تاسیس کرد

در ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ , 22:28:28
برند PlayStation Mobile Division

پس از اعلام خبر تصاحب مالکیت استودیو Savage game توسط سونی، رئیس استودیوهای پلی استیشن خبر از تاسیس برند PlayStation Mobile Division داد. این برند به صورت مستقل روی تولید بازی برای پلتفرم موبایل فعالیت می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از چند سال پیش بسیاری از کمپانی‌های بزرگ و نامدار حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی در تلاش بودند تا دامنه فعالیت‌های خود را گسترش دهند و به نوعی میزان درآمد و مخاطبان خود را به صورت چشمگیر افزایش دهند. سونی نیز از این قاعده مستثنا نیست. کمپانی ژاپنی در کنار انتشار بازی‌های انحصاری باکیفیت که به نوعی دلیل اصلی موفقیت آن بوده، شروع به عرضه بازی‌های قدیمی و انحصاری خود روی پلتفرم PC کرده تا مخاطبان این پلتفرم را به سمت خود بکشاند. تولید فیلم و سریال از بازی‌های انحصاری محبوب از دیگر تلاش‌های سونی برای گسترش دامنه مخاطبان خود بوده‌است. ظاهرا اکنون نوبت به آغاز فعالیت در بازار بازی‌های موبایل رسیده‌است.

چند سالی است که سونی در سکوت خبری و به دور از هیاهو رفته رفته حضور خود در بازار موبایل به عنوان یک پلتفرم گیمینگ را افزایش داده‌ است. ساعاتی پیش این کمپانی یک گام اساسی و مهم را در این راستا برداشت. سونی خبر از خرید استودیو Savage game، یک استودیو مستقل به صورت انحصاری روی تولید بازی برای موبایل فعالیت می‌کرد، داد. در کنار اعلام این خبر سونی آغاز فعالیت برند PlayStation Mobile Division را نیز به صورت رسمی اعلام کرد.

این خبری را آقای هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن در وبسایت PlayStation Blog منتشر کرد. به گفته آقای هالست اولویت پلی استیشن همپنان ارائه بازی‌های داستان محور و تک نفره است و فعالیت‌های این برند در حوزه بازی‌های موبایلی نیز تا حدودی مشابه خواهد بود.

هالست توضیح داد که Savage Game قرار است از زیرمجموعه‌های PlayStation Mobile Division خواهد بود. این شاخه کاملا مستقل از فعالیت‌های استودیوهای فعلی که برای کنسول‌های سونی تولید محتوا می‌کنن، فعالیت می‌کند و بازی‌هایی بر اساس آی‌پی‌های فعلی و اینده سونی برای مخاطبان موبایل عرضه خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر