فیلم Return to Silent Hill با الهام از داستان نسخه دوم سایلنت هیل ساخته می‌شود

در ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ , 18:37:16
فیلم Return to Silent Hill

مدتی پیش و در جریان رویداد ویزه سایلنت هیل، کونامی در کنار معرفی ریمیک نسخه دوم و دو نسخه فرعی و یک نسخه اصلی از این مجموعه، از فیلم Return to Silent Hill نیز رونمایی کرد. داستان این فیلم با الهام از سایلنت هیل ۲ ساخته می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

روز‌های گذشته بدون شک برای طرفداران ژانر وحشت بقا، یکی از ماندگارترین لحظات چند سال اخیر است. کونامی پس از نزدیک به یک دهه عدم توجه و کنار گذاشتن مجموعه سایلنت هیل، به سراغ احیا این مجموعه محبوب و پر پتانسیل رفته و قصد دارد این غیبت طولانی را برای طرفداران جبران کند. بدون شک تریلر معرفی نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ نقطه عطف رویداد کونامی بود و هر چند طراحی و رویکرد جدید تیم سازنده مورد استقبال برخی طرفداران نبود اما، در مجموع سر و صدای زیادی میان مخاطبان به پا کرد. در کنار این بازی دو نسخه فرعی از این مجموعه به نام‌های TownFall و Ascension و همچنین یک نسخه از خط داستانی اصلی مجموعه با پسوند f معرفی شدند. برای طرفداران مدیوم سینما نیز کپکام یک غافلگیری داشت و از اقتباس سینمایی سایلنت هیل نیز رونمایی کرد.

آقای کریستوفر گنز (Christophe Gans)، کارگردان اولین فیلم سینمایی سایلنت هیل، وظیفه کارگردانی فیلم Return to Silent Hill را بر عهده دارد. ایشان در رویداد کونامی از هیجان خود برای کار روی این پروژه سخن گفت: “این فیلم بازگشت من به جهانی است که سال ۲۰۰۶ یعنی ۱۵ سال پیش برای اولین بار به سراغ آن رفتم. آن فیلم یک موفقیت بزرگ بود و ما تصمیم گرفتیم این مجموعه را به زمان اوج بازگردانیم.”

تاریخ عرضه این فیلم مشخص نیست و فعلا در جال سپری کردن مراحل پیش تولید است. داستان «بازگشت به سایلنت هیل» به نوعی اقتباس مستقیمی از داستان نسخه دوم است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر