شایعه: بازی جدید Deus Ex در دست ساخت است

در ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ , 14:52:54
بازی جدید Deus Ex

به گفته ژورنالیست مشهور، آقای جیسون شریر استودیو Eidos Montreal در حال حاضر مشغول ساخت چند بازی به صورت هم زمان است که بازی جدید Deus Ex و همکاری در ساخت نسخه ریبوت Fable از جمله این پروژه‌ها است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی Embracer Group با انتشار یک بیانیه اعلام کرد استودیو Onoma را تعطیل می‌کند. نام پیشین این استودیو Square Enix Montreal بود. Embracer Group مدتی پیش این استودیو را به همراه Crystal Dynamics و Eidos Montreal از اسکوئر انیکس خریده بود. پس از انتشار خبر تعطیلی Onoma و عملکرد نه چندان رضایت بخش پروژه اخیر کریستال داینامیکس، آینده دو استودیو دیگر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد و بسیاری معتقد هستند سرنوشتی مشابه در انتظار Eidos Montreal و Crystal Dynamics است. البته آقای جیسون شریر از بلومبرگ نظر دیگری دارد و می‌گوید آیداس پرکارتر از همیشه است.

در این گزارش آقای شریر مدعی شده Embracer Group دست به یک تحول اساسی در زمینه مدیریت هزینه‌های خود زده و علاوه تعطیلی استودیو Onoma، یک پروژه از استودیو Eidos را نیز لغو کرده‌است. به گفته شریر این پروژه یک بازی با الهام از سریال Stranger Things بود و kids on bike نام داشت.

البته هنوز سه پروژه دیگر در استودیو در حال پیگیری هستند. بازی جدید Deus Ex بزرگ‌ترین پروژه حال حاضر Eidos است که مخارج آن مطابق با یک بازی AAA خواهد بود. این بازی هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد و تا معرفی آن زمان زیادی باقی مانده است. بازی بعدی یک عنوان معرفی نشده و یک IP جدید است که البته ابعاد و وسعت آن تا حد زیادی کاهش داده شده تا با سیاست‌های مالی جدید شرکت همخوانی داشته باشد.

جالب توجه‌ترین پروژه اما، همکاری مشترک Eidos با Playground Games برای ساخت ریبوت Fable است. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما، با توجه به همکاری میان کریستال داینامیک و Initiative چندان دور از ذهن نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر