بازی Assassin’s Creed Valhalla به استیم خواهد آمد

در ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ , 10:26:44
بازی assassins creed valhalla

یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۶ دسامبر ( ۱۵ آذر ) روی استیم منتشر خواهد شد. دیگر عناوین این شرکت که به زودی به پلتفرم استیم خواهند آمد Anno 1800 و Roller Champions هستند. تاریخ عرضه‌ی دو بازی آخر روی استیم هنوز مشخص نیست.

سخنگوی یوبی‌سافت در این باره به Eurogamer گفت: ما در حال بررسی بازی‌های خود برای آوردن آنها به پلتفرم‌های مختلف هستیم. ما قصد داریم تا یک اکوسیستم ثابت را از طریق Ubisoft Connect حفظ کنیم. Assassin’s Creed Valhalla در کنار Roller Champions و Anno 1800 عناوینی هستند که روی استیم منتشر خواهند شد.

هر سه بازی در حال حاضر روی PC در انحصار Ubisoft Connect و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) هستند. Ubisoft Connect که پیش از این با نام UPlay شناخته می‌شد، از سال ۲۰۰۹ فروشگاه مجازی اختصاصی یوبی‌سافت روی PC بوده است. البته برخی بازی‌ها مثل Far Cry 6 و Tom Clancy’s The Division 2 روی فروشگاه اپیک گیمز هم منتشر شدند. باید منتظر ماند و دید که آیا بازی‌های دیگری از Ubisoft Connect هم روی استیم منتشر خواهند شد یا خیر.

بسته الحاقی The Last Chapter با آپدیت ۱.۶.۲ در تاریخ ششم دسامبر ۲۰۲۲ (سه شنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۱) برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی قرار است داستان Eivor را به پایان برساند. نسخه‌ی استیم بازی هم در همان روز در دسترس قرار خواهد گرفت. این می‌تواند بهترین فرصت برای بازیکنان جدید باشد تا Assassin’s Creed Valhalla را تجربه کنند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

نظر شما در مورد انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla روی اتیم چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر