میازاکی دقیقا نمیداند علت موفقیت Elden Ring چیست
آقای هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ و رئیس استودیو فرام سافتور میگوید تا به حال درباره علت موفقیت Elden Ring فکر نکرده است. او نگران است این مسئله باعث مغرور شدن وی و تیمش شود و آنها را از اهداف اصلی دور کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
بازی الدن رینگ موفقترین پروژه استودیو فرام سافتور تا به امروز است. این بازی مطابق آخرین آمار ناشر بیش از ۱۷ میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رسیده و بالاترین امتیاز در میان عناوین سال ۲۰۲۲ را در وبسایت متاکریتیک دارد. محصول جدید فرام سافتور روز گذشته دو جایزه بهترین بازی سال را از Playstation Partner دریافت کرد که یکی از آنها برترین بازی سال از دیدگاه کاربران بود. در همین راستا هفته نامه فامیتسو با کارگردان بازی، آقای میازاکی مصاحبهای ترتیب داده که در ادامه به بخشهایی از آن خواهیم پرداخت.
در ابتدا فامیتسو بازخورد آقای میازاکی درباره این جوایز را جویا شد که ایشان پاسخ دادند بیشتر به جایزه برترین بازی سال از دیدگاه کاربران افتخار میکنند که دلیل آن نیز واضح است. زیرا که مستقیما توسط مخاطبان بازی انتخاب شده است. زمانی که از آقای میازاکی درباره علت موفقیت Elden Ring پرسیده شد، ایشان پاسخ دادند سعی میکنند حتی الامکان در این باره فکر نکنند و در نتیجه دقیقا خود ایشان نیز دلایل اصلی اقبال مخاطبان به بازی را نمیدانند. ایشان نگران این مسئله هستند که بالیدن بیش از حد به موفقیت سبب شد وی و تیمش از اهداق اصلی خود مبنی بر خلق بازیهای منحصر به فرد با استایل خاص فرام سافتور دور شوند.
ایشان همچنین اعلام کردند سعی میکنند مستقیما بازخوردهای مخاطبان را مطالعه نکنند چون که نمیتوانند به تمامی بازخوردها گوش کنند و میترسند این بازخوردها سبب شود مسیر آینده استودیو تغییر کند و آنها نتوانند نقطه نظر خود را در بازیهای آینده پیاده کنند.
الدن رینگ هم اکئون برای پلتفرمهای PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانههای شخصی در دسترس است.