تهیه کننده ریمیک Final Fantasy 7: تغییرات داستانی برای حفظ جذابیت ضروری هستند

در ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ , 13:44:41
تهیه کننده ریمیک Final Fantasy 7

تهیه کننده ریمیک Final Fantasy 7 در مصاحبه اخیر خود از دلایلی می‌گوید که سبب شد سازندگان این ریمیک تصمیم بگیرند خط داستانی آن را نسبت به نسخه اورجینال تغییر دهند. البته آن‌ها همچنان تلاش می‌کنند به نسخه اصلی وفادار باشند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

وقتی اثرگذاری و اهمیت بازی فاینال فانتزی ۷ را بررسی می‌کنیم، بدون شک به عظمت و ارزش والایی که این بازی میان مخاطبان و همچنین بازیسازان دارد، پی می‌بریم. بدون شک ساخت عنوانی که مدعی است یک بازسازی و نسخه بهبود یافته فاینال فانتزی ۷ است، ابدا کار سهلی نیست ولی باید گفت بازخوردهای مخاطبان و منتقدان نشان می‌دهد اسکوئر انیکس (حداقل در چپتر اول) در تحقق این امر موفق بوده است. طرفداران قدیمی مجموعه که پیشتر نسخه اورجینال را تجربه کرده‌اند، بدون شک متوجه تغییراتی که داستان نسخه ریمیک نسبت به نسخه اصلی دارد، شده‌اند. تغییراتی که می‌تواند رویدادهای اساسی بازی و حتی مجموعه را دستخوش تحول کند.

آقای Yoshinori Kitase، تهیه کننده ریمیک Final Fantasy 7 می‌گوید علت این تغییرات این است که داستان بازی جذاب‌تر شود. وی در مصاحبه‌ای با رسانه VG247 گفت:

ما قصد داشتیم با FFVII پروژه‌ای را خلق کنیم که هم برای هوادارانی قدیمی و هم برای طرفداران جدید جذابیت داشته باشد. عنوانی وجود داشت که سال‌ها پیش آن را تجربه کرده بودم و از تجربه آن لذت برده بود. زمانی که ریمیک آن ساخته شد، تمام حس نوستالژی وجودم را گرفته بود و برای ساعاتی از تجربه نسخه ریمیک خرسند بودم اما، نوستالژی تا یک حدی می‌تواند مخاطب را سرگرم نگه دارد. بنابراین تصمیم گرفتم فاینال فانتزی ۷ اینگونه نباشد و تنها به نوستالژی تکیه نکند.

Final Fantasy VII Rebirth زمستان سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر