کمپانی Embracer Group تا پیش از آوریل ۲۰۲۶ ۱۹ بازی AAA را به بازار عرضه می‌کند

در ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ , 19:21:56
کمپانی Embracer Group

بر اساس گزارش مالی اخیر کمپانی Embracer Group، ناشران و استودیوهای زیرمجموعه این برند تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۶ (پایان مارس ۲۰۲۶) ۱۹ بازی بزرگ و به اصطلاح AAA را روانه بازار می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت بین المللی Embracer Group طی چند سال اخیر استودیوهای بازیسازی، ناشران و IPهای بزرگ و کوچک زیادی را تصاحب کرد و بر هیچکس پوشیده نیست که بازی‌های متعددی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این برند در دست ساخت هستند. عناوینی که شاید شمار آن‌ها حتی از دست افراد مرتبط نیز خارج شده باشد و به همین دلیل گزارش مالی اخیر شرکت اطلاعات و جزئیات بیشتری را در این باره با سرمایه گذاران و سهامداران به اشتراک می‌گذارد.

کمپانی Embracer Group اکنون ۳۱ بازی بزرگ و پرخرج و به اصطلاح AAA را در دست ساخت دارد و قصد دارد تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۷/۲۰۲۸ (پایان مارس ۲۰۲۸) تمامی آن‌ها را روانه بازار کند. ۵ بازی در استودیوهای کریستال داینامیک و Eidos Montreal در دست ساخت هستند. شش بازی توسط Plaio ساخته می‌شوند. Gearbox Entertainment وظیفه ساخت هشت بازی را بر عهده دارد. استودیوهای زیرمجموعه THQ Nordic یک بازی AAA می‌سازند و یازده بازی را Saber Interactive می‌سازد. این بازی‌ها شامل پروژه‌های مشترک ایمبریسر گروپ با کمپانی‌های دیگر مانند ریبوت Perfect Dark نیز می‌شود.

از این ۳۱ بازی AAA، نوزده بازی تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۵/۲۰۲۶ (پایان مارس ۲۰۲۶) روانه بازار می‌شوند. ناشر سعی دارد هر سال بین ۷ الی ۸ بازی بزرگ را روانه بازار کند. برای سال مالی آینده Embracer Group چهار بازی Remnant 2 ،Payday 3 ،Dead Island 2 و Warhammer 40,000: Space Marine 2 را عرضه می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر