خانه » اخبار بازی جزئیات بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s بسیار زیاد است × توسط علی جلیلی در ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ , 15:52:52 0 ماتیس دی یونگ (Mathijs de Jonge) به عنوان کارگردان، جزئیات بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s را بسیار زیاد دانست و گفت:« ما واقعاً از آنچه توانستیم در خلق این نسخه خیرهکننده پساآخرالزمانی از لس آنجلس به دست آوریم، هیجانزده هستیم». در ماه دسامبر ۲۰۲۲، شرکت سونی و استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز بستهالحاقی تازهای برای بازی Horizon Forbidden West با نام Burning Shore’s معرفی کردند که به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد. این بازی همچنان با روایت قهرمان اصلی مجموعه یعنی شخصیت آلوی همراه خواهد بود و بازیکنان را به نسخه آخرالزمانی شهر لس آنجلس میبرد. بنابراین باید منتظر ارائه جزئیات بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s در آینده باشیم و متوجه شویم که چرا تیم سازنده مستقر در استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز، این بستهالحاقی را به طور ویژه برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی طراحی و تولید کردند. کارگردان بازی، یعنی آقای ماتیس دی یونگ، در پاسخ به این سوال مهم در مصاحبهای با وب سایت پلیاستیشن گفت که بازیکنان میتوانند منتظر تجربه واقعههایی در محیطهایی باشند که حتی جزئیتر از آن چیزهایی است که در این مجموعه به چشم میآمد. دی یونگ گفت: یکی از اولویتهای کلیدی ما در سری بازیهای Horizon، اضافه کردن جزئیات و غنای زیادی به محیطهایمان است. در خود بازی Horizon Forbidden West که سال گذشته منتشر شد، هرچیزی که اضافه کرده یا افزایش دادیم هم چیزی بودکه باید برنامهای در مورد نحوه بهینهسازی و اجرای آن روی کنسول پلیاستیشن ۴ میداشتیم. در بسته الحاقی Burning Shore’s، از آنجایی که ما فقط میتوانیم روی کنسول پلیاستیشن ۵ تمرکز کنیم، توانستهایم که همه چیز را با جزئیات بیشتر بسازیم و به طور کلی واقعاً از آنچه توانستیم در خلق این نسخه خیرهکننده پساآخرالزمانی از لس آنجلس به دست آوریم، هیجانزده هستیم. او در ادامه توضیح داد: جزئیات بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s در ویرانههای منظره شهری لس آنجلس و اطراف آن بسیار دقیق هستند و برای اجرای صحیح آنها به قدرت پردازش و همچنین فناوری سریعی نیاز داشتیم. به خصوص زمانی که بازیکن در حال پرواز بر فراز زمین است و میتواند در یک لحظه چیزهای زیادی ببیند. یکی از سکونتگاههای فعال در داخل و اطراف آن خرابههای مشهور در تریلر قرار دارد و ما توانستیم فعالیتهای زیادی در آنجا قرار دهیم. دی یونگ ادامه داد که یک صحنه نبرد خاص در جزئیات بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s به حافظه و قدرت زیادی نیاز دارد که استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز به لطف قابلیتهای سختافزاری پلیاستیشن ۵ توانست آنها را به دست آورد. گرچه بدیهی است که او جزئیات زیادی در مورد عملکرد این محصول ارائه نکرد. در نهایت دی یونگ توضیح داد یکی دیگر از موارد قابل توجه در صحنه نبرد خاصی است که به حافظه و قدرت پردازش زیادی نیاز دارد. برای دستیابی به این چشمانداز بزرگ هم از نظر فنی و هم از نظر خلاقانه، ما قطعاً از مزایای بسیاری که سختافزار پلیاستیشن ۵ به ارمغان میآورد، سپاسگزار بودیم. بازی Horizon Forbidden West: Burning Shore’s قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ برابر با ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۵ منتشر شود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی گوریلا گیمز، وب سایت دنیای بازی را حتماً دنبال کنید. نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما از مطالعه این جزئیات بازی Burning Shore’s هیجانزده شدید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید. نویسنده علی جلیلی Horizon Forbidden West لینک منبع اخبار بازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.