فیلمبرداری فیلم جدید سایلنت هیل از ماه آینده آغاز می‌شود

در ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ , 16:24:07
فیلم جدید سایلنت هیل

به گزارش رسانه Deadline تیم بازیگری فیلم جدید سایلنت هیل مشخص شده و از ماه آینده رسما روند فیلمبرداری این پروژه آغاز می‌شود. آقای Jeremy Irvine و خانم Emily Anderson بازیگران اصلی این فیلم هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از مدت‌ها سکوت و خاموشی خبر، کمپانی کونام در فصل پاییز و طی یک رویداد انحصاری به صورت همزمان از چندین بازی جدید سایلنت هیل رونمایی کرد. استودیوهای مختلفی وظیفه ساخت این بازی‌ها را بر عهده دارند و هر کدام نگرش و سبک خاص خود را پیاده می‌کنند. بدون شک بزرگ‌ترین معرفی رویداد کونامی مربوط به ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ بود که توسط استودیو خوش نام بلوبر تیم ساخته می‌شود. در کنار این بازی قرار است اقتباس سینمایی سایلنت هیل ۲ نیز ساخته شود که آن‌ هم طرفداران و منتظران خاص خود را دارد.

به گزارش رسانه Deadline بالاخره روند پیش تولید فیلم جدید سایلنت هیل به پایان رسیده و از ماه آینده فیلمبرداری این پروژه در آلمان و چند کشور اروپای شرقی آغاز می‌شود. آقای Jeremy Irvine و خانم Emily Anderson بازیگران اصلی این فیلم هستند. آقای Christophe Gans، کارگردان فیلم قبلی مجموعه سایلنت هیل وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد. آقای گنز بارها درباره علاقه و احترام خود نسبت به بازی Silent Hill 2 صحبت کرده است و اعلام کرده سعی می‌کند حتی الامکان پروژه جدید آن‌ها به منبع الهام وفادار باشد.

هنوز تاریخ اکران این فیلم به طور دقیق مشخص نشده است اما، پیشبینی می‌شود طی سال ۲۰۲۴ میلادی شاهد اکران آن باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر