بیلدهای توسعه‌ی بازی STALKER 2 فاش شدند، اما غیرقابل‌ بازی هستند

در ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ , 10:42:02
بیلدهای توسعه‌ی بازی STALKER 2 فاش شدند، اما غیرقابل‌ بازی هستند

چند روز پیش بود که بیلدهای توسعه‌ی بازی STALKER 2 به اشتباه توسط استودیوی توسعه‌دهنده فاش شدند، اما این بیلدها غیرقابل بازی هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

این اتفاق ظاهرا توسط بخش IT استودیو GSC Game World به اشتباه رخ داده است، هرچند که هنوز به طور رسمی توسط استودیو تایید نشده است.

در اوایل ماه مارس بود که استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی STALKER 2 مورد تهدید هکرهای روس قرار گرفت که سعی بر باج گرفتن از استودیو داشتند، اما توسعه‌دهندگان توجهی به تهدید آن‌ها نکردند. آن‌ها از سازندگان خواسته بودند تا نگرش خود را نسبت به بازیکنان بلاروس و روسیه تغییر دهند [و انتشار و بومی‌سازی بازی را برای آن‌ها در دستور کار قرار دهند] که در صورت عدم تغییر موضع، ۳۰ گیگابایت از داده‌های بازی را منتشر خواهند کرد.

اما اکنون به نظر نمی‌رسد که این موضوع، کار هکرها بوده باشد و بیشتر یک اشتباه از سوی توسعه‌دهنده به نظر می‌رسد، چرا که نزدیک به ۱۹۳ گیگابایت از بیلد توسعه‌ی بازی لو رفته است و البته به دلیل رمزگذاری پیشرفته روی داده‌ها، این بیلد قابل بازی کردن نیست.

شایعات و حواشی حول استودیوی اوکراینی GSC Game World و پروژه آن یعنی STALKER 2 تمامی ندارد، از نقل مکان استودیو به شهر پراگ پایتخت جمهوری چک تا تهدید توسط هکرهای روس، عقب افتادن تاریخ انتشار بازی تا زمانی نامعلوم و البته افزایش احتمالی قیمت بازی که اعتراض همه را در پی داشت و اکنون لو رفتن حجم بالایی از بیلدهای توسعه‌ی بازی STALKER 2، همگی موانع ریز و درشتی در مسیر توسعه‌ی جدیدترین عنوان شوتر اول‌شخص این استودیو هستند.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر