کارگردان بازی Armored Core 6 از ویژگی‌های جهان آن می‌گوید

در ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ , 10:36:40
کارگردان بازی Armored Core 6

کارگردان بازی Armored Core 6، آقای ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura) می‌گوید تمرکز این بازی روی شخصی سازی‌ ربات‌ها و تاثیر مستقیم این شخصی‌ سازی‌ها روی سبک بازی هر بازیکن است و از این حیث با سری سولز متفاوت است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ تا بدین لحظه سال بزرگی برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی بوده است و بازی‌های بزرگ یکی پس از دیگری در حال عرضه هستند. هرچند برخی از این بازی‌ها نتوانستند آنطور که باید توجهات را به خود جلب کند اما، این باعث نشده از هیجان مخاطبان برای تجربه عناوینی که قرار است نیمه دوم سال عرضه شود، کاهش یابد. یکی از این بازی‌ها، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، محصول جدید استودیو فرام سافتور است که شهریورماه روانه بازار می‌شود. این بازی قرار است به نوعی یک ریبوت برای مجموعه باشد و از سوی دیگر یک دنباله نیز محسوب می‌شود و سازندگان هیجان زیادی برای عرضه آن دارند.

اخیرا آقای ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، کارگردان بازی Armored Core 6 با رسانه RuliWeb مصاحبه‌ای داشته و درباره ویژگی‌های این عنوان صحبت کرده است. ایشان می‌گوید هدف تیم سازنده این نیست که یک بازی دیگر که روی اکتشاف و حرکات سریع است، خلق کنند. آقای یامامورا معتقد است آن چیزی که باعث خاص بودن این سری می‌شود، امکان شخصی سازی بالای آن است. هر قطعه و آپگریدی که روی ربات خود سوار می‌کنید، روی سرعت، مانور پذیری و همچنین سقف ارتفاع پروازی شما اثر می‌گذارد و باید تک تک شخصی سازی‌ها به دقت انجام شود. تمام این ویژگی‌ها باعث شده اکتشاف چندان در این بازی جایگاهی نداشته باشد و اولویت با ترکیب آپگرید‌های مختلف و خلق بیلدهای گوناگون باشد. در نتیجه این بازی بر پایه ماموریت‌های مختلف طراحی شده است.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon سوم شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر