طراح ارشد مجموعه Mass Effect به استودیو Sucker Punch ملحق شد
آقای جاس هندریکس (Jos Hendriks)، طراح ارشد مجموعه Mass Effect با انتشار یک توئیت اعلام کرد که به استودیو سازنده Ghost of Tsushima ملحق شده است. هندریکس بیش از ۱۴ سال در استودیو بایوور مشغول فعالیت بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
در نسل هفتم و ششم کنسولهای بازی، استودیو بایوور به عنوان یکی طلایه داران ژانر نقش آفرینی شناخته میشد. این استودیو آمریکایی بازیهای بزرگ و محبوبی را در این ژانر روانه بازار کرد که شاید مهمترین آنها بتوان به مجموعه Mass Effect و Dragon Age اشاره نمود. امروزه اما، اصلا شرایط این استودیو مساعد نیست پس از دو شکست متوالی که آنها با Mass Effect Andromeda و Anthem تجربه کردند، شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفت دست به تغییرات وسیعی در پیکره این استودیو بزند و تعدیل نیرو گسترده در بایوور را شاهد بودیم. اخیرا نیز چند تن از اعضای سرشناس و مطرح بایوور را ترک کردهاند. بدون شک و با توجه به سابقه درخشان و تجربه غنی این افراد، استودیوها بزرگ آنها را جذب خواهند کرد.
به عنوان مثال آقای جاس هندریکس (Jos Hendriks)، طراح ارشد مجموعه Mass Effect در تازهترین توئیت خود اعلام کرد پس از جدایی از استودیو بایوور به استودیو Sucker Punch، سازنده بازی Ghost of Tsushima ملحق شده است. آقای هندریکس بیش از ۱۴ سال در بایوور مشغول فعالیت بود و به عنوان طراح ارشد مراحل در سهگانه مس افکت ایفای نقش کرده است. از دیگر کارهای رزومه ایشان میتوان به Dragon Age: Inquisition و Anthem اشاره کرد. پیش از اینکه بایوور اقدام به تعدیل نیرو کند، آقای هندریکس مشغول کار روی بازی Dragon Age: Dreadwolf بود. وی کار خود به عنوان بازیساز را در نینتندو و بازی Super Mario World آغاز کرده است.
مشخص نیست پروژه بعدی استودیو ساکر پانچ چه چیزی است اما، بر اساس شایعات آنها مشغول کار روی دنباله گوست آو سوشیما هستند.