Assassin’s Creed Mirage: تایید پشتیبانی از DLSS و FSR
پس از رونمایی از مشخصات کامل سیستمهای مورد نیاز برای اجرای بازی Assassin’s Creed Mirage، اکنون تایید شده است که در کنار فناوری XeSS پردازندههای گرافیکی اینتل، شاهد پشتیبانی بازی از فناوریهای DLSS و FSR خواهیم بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
اخیرا کمپانی یوبیسافت از تمامی مشخصات سیستمهای توصیه شده برای اجرای بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد که ظاهرا در حداقلیترین حالت ممکن نیز باید از سیستم نسبتا قدرتمندی برخوردار باشید؛ برای اجرای بازی روی رزولوشن ۱۰۸۰p و دریافت نرخ فریم ۳۰ باید از یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1060 6GB به همراه پردازشگر Intel Core i5-8400 به همراه یک رم هشت گیگابایتی بهره ببرید.
اخیرا این شرکت فرانسوی تایید کرده بود که بازی از قابلیت upscaling کیفیت XeSS پردازندههای اینتل بهره میبرد اما چیزی از دو ویژگی DLSS و FSR مشخص نشد؛ اکنون با تایید رسمی توسعه دهنده، Assassin’s Creed Mirage از قابلیتهای DLSS [پردازندههای گرافیک انویدیا] و FSR [پردازندههای گرافیکی ایامدی] بهره میبرد. این دو فناوری در کنار فناوری پردازندههای اینتل کمک میکنند تا با بازیکن بتواند در حین اجرای بازی، فریم ریت بیشتری از کارت گرافیک خود دریافت کند.
بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ پنجم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۳ مهر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری، کامپیوترهای شخصی، نینتندو سوییچ و آی اواس (آیفون ۱۵) عرضه خواهد شد. اخیرا از محتوای ماموریت «چهل دزد» که از داستان مشهور «چهل دزد بغداد» اقتباس شده است برای بازی رونمایی شد. به گفتهی سازندگان، بازی در قرن نهم هجری قمری و در دورهی خلافیت عباسیان جریان خواهد داشت و تلاش شده تا با کمک گرفتن از دانش اساتید خاورمیانه شناس، سبک زندگی، بافت جمعیتی، معماری، پوشش و سبک زندگی مردم به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود. باید منتظر ماند و دید، Assassin’s Creed Mirage با دور شدن از فرمول همیشگی جهان باز سه بازی اخیر میتواند مخاطبان را جذب کند یا خیر.