فشار زیاد دیزنی روی مدیرعامل: EA را بخر!

در ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ , 17:19:27
خرید EA دیزنی

طبق گزارش Bloomberg، مدیرعامل دیزنی یعنی Bob Iger بارها تشویق شده تا یک غول بزرگ صنعت بازی مانند EA را خریداری کند. با خرید EA دیزنی می‌خواهد نقش بسیار مهم‌تری در این صنعت داشته باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با ما در دنیای بازی همراه باشید.

احتمالا هنوز هیچ پیشنهادی برای خرید EA توسط دیزنی آماده نشده و حتی ممکن است که هنوز توافق داخلی نیز در دیزنی رخ نداده باشد. در هر صورت برنامه‌های خرید یک غول بزرگ صنعت بازی در دیزنی به طور جدی در حال بررسی است.

این اولین باری نیست که صحبت‌های خریده شدن EA توسط شرکت‌های مختلف را می‌شنویم. احتمالا حتی مایکروسافت نیز به خرید EA فکر کرده است. با این حال این شرکت توانسته تا امروز استقلال خود را حفظ کند.

آمار مخاطبان بازی EA Sports FC 24

با وجود این که بسیاری در دیزنی موافق یک خرید بزرگ هستند، ولی ظاهرا مدیرعامل این شرکت هنوز تمایلی به خرید یک شرکت بزرگ ندارد. تا کنون استراتژی دیزنی برای بازی‌ها، لایسنس کردن آن‌ها بود تا دیگر استودیوها مشغول ساخت بازی بر اساس آی‌پی‌های دیزنی باشند.

بازی‌های بسیار زیادی با استفاده از این استراتژی ساخته شد ولی به جز بازی‌های اسپایدرمن که توسط Insomniac ساخته شده، هیچ کدام موفقیت خاصی را کسب نکردند. حتی بازی Guardians of the Galaxy که نمرات خوبی از منتقدین دریافت کرد و کیفیت بالایی هم داشت، نتوانست به فروش خوبی دست یابد.

توجه داشته باشید که همین الان هم رابطه بین این دو شرکت بسیار خوب است. EA با استفاده از لایسنس‌ها، مشغول ساخت دو بازی با همکاری با دیزنی است. این دو بازی بر اساس شخصیت‌های Iron Man و Black Panter از مارول در استودیوهای EA در حال ساخت هستند.

از دیگر بازی‌هایی که همچنان با استفاده از استراتژی لایسنس کردن در حال ساخت هستند، می‌توان به بازی جدید Wolverine توسط Insomniac اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر