تریلر جدیدی از بازی Silent Hill: Ascension منتشر شده است

در ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ , 16:22:00
انتشار تریلر جدیدی از بازی Silent Hill: Ascension

شرکت Genvid تریلر جدیدی از بازی Silent Hill: Ascension منتشر کرده است که جدیدترین بازی در فرنچایز محبوب و ترسناک Silent Hill به شمار می‌رود. روند این بازی در مورد دو خانواده در دو مکان متفاوت خواهد بود که شامل خانواده Junction می‌شود که در پنسیلوانیا زندگی می‌کنند و خانواده Stilledalen که در نروژ قرار دارند. قرار است در طول بازی Silent Hill: Ascension، اعضای این دو خانواده با مرگ تعدادی دوستان و نزدیکان خود دست و پنجه نرم کنند. این تریلر منتشر شده را می‌توانید در بخش زیرین مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=pZzk-Fk07ug

همراه با استریم این بازی از طریق مرورگرهای دسکتاپ، iOS و اندروید، استریم آن قابل مشاهده بر روی PS4 و PS5 از طریق برنامه Sony Pictures Core و قابل مشاهده بر روی تلویزیون‌های Bravia و موبایل‌های Xperia از طریق برنامه Bravia Core نیز خواهد بود. در رابطه با همکاری Genvid با شرکت Sony Picture Entertainment، مدیر عامل شرکت Genvid و مدیر ارشد آن آقای استفان بوگاژ، اعلام کردند:

“ما هیجان‌زده‌ایم که خانواده‌های Johansen و Hernandez را به دنیای طرفداران Silent Hill معرفی کنیم. در حینی که هر دو خانواده با ترس‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند و شهرهای محل زندگی‌شان به شدت آلوده می‌شود، روابطی میان چند تن از اعضا شکل می‌گیرد. این روابط حتی با وجود فاصله مکانی دور آن‌ها، به شکل جالبی ممکن می‌شود”.

جیکوب ناووک که مدیرعامل استودیو Genvid به شمار می‌رود، ادامه داد:

“تا به حال تجربه‌ای مانند Silent Hill: Ascension وجود نداشته است. این بازی فقط یک بازی نیست، بلکه یک تجربه تعاملی است که روند آن، با تصمیم‌گیری بازیکنان تغییر خواهد کرد. به همین دلیل حتی با وجودی که من در مراحل تولید این بازی نقش داشته‌ام، اما نمی‌توانم به طور دقیق بگویم پایان آن چگونه خواهد بود، زیرا پایان بازی کاملا در دستان بازیکن است. محتوایی که از طریق این بازی به وجود می‌آورید، از طریق روابط ما با شرکت‌های Sony Pictures ،Google ،Apple و چند شرکت دیگر، در سراسر جهان بر روی تلویزیون‌ها و تلفن‌های همراه استریم خواهد شد. تجربه بازی Silent Hill: Ascension در هر روز، به این معنی است که شما بخشی از داستانی خواهید بود که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”.

پیت وود، معاون ارشد Sony Picture Entertainment افزود:

“به لطف بازی Silent Hill: Ascension، ما در حال بررسی گزینه‌ها و ویژگی‌های جدیدی هستیم. همکاری منحصر به فرد ما با شرکت Genvid، به ما امکان می‌دهد تا به صاحبان دستگاه‌های سونی، اپیزودهای کامل و گردآوری شده از بازی اکشن و تعاملی Silent Hill: Ascension را ارائه دهیم”.

بازی Silent Hill: Ascension در تاریخ ۹ آبان (۳۱ اکتبر) به نمایش در خواهد آمد. پس از پایان فصل‌های ابتدایی، مینی‌فصل‌هایی که در آن‌ها می‌توان تصمیمات جدیدی برای مشاهده نتایج متفاوت گرفت نیز پخش خواهد شد، هرچند هنوز تاریخ انتشار این مینی‌فصل‌ها اعلام نشده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر