بازی‌ساز ‌هایی که پایرت‌ها را دوست دارند

در ۱۳۹۰/۰۴/۲۸ , 11:31:55
default image

شرکت  Team Meat سازنده بازی بسیار معروف Super Meat Boy اخیرا در یک پادکست اعلام کرد که از کپی شدن غیر قانونی باری خود ناراحت نیست و اتفاقا بسیار خوشحال است! ادموند مکمیلن در این پادکست با لحن تندی گفت ” بازی ما هزار بار غیر‌قانونی دانلود شد، به درک که دانلود شد! اگر الان دویست هزار دفعه دیگه هم دانلود بشه پس یعنی دویست هزار نفر دیگه دارن Super Meat boy بازی می‌کنن و احتمالا دوستان اون دویست هزار نفر هم این بازی رو می‌بینن و می‌خرن. پس ما نگران پایرت شدن نیستیم. ”

و البته جای شگفتی است که بعضی شرکت‌ها میلیون‌ها دلار خرج سیستم‌های امنیتی خود می‌کنند و هکر‌ها را به زندان می‌اندازند، اما بعضی دیگر از بازی‌سازان مانند Team Meat با نگاهی آینده نگر به این موضوع می‌پردازند.


21 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خوب معلومه که ایشون نباید هم ناراحت بشه و باید از معروف شدن بازیش (هرچند از طریق غیر قانونی :mrgreen: ) خوشحال هم باشه
    چون ایشون یک بازیساز مستقله و هر چقدر هم وقت صرف این بازی کرده باشه بازهم به اندازه یک صدم وقت و هزینه و انرژی که ناشرین بزرگ برای تولیدات بازی های خود و همچنین تبلیغ اونا صرف میکنن نخواهد شد
    بنابراین ایشون داره بدون تبلیغات خاصی بازیش رو به همه عرضه میکنه و این برای محبوبیت و معروفیت خودش هم بهتره :lol:
    در نتیجه نباید به بازیسازان خرده گرفت که چرا برای بازیها قفل می گذارند و اگر این کارو نکنند که هزینه هاشون رو از کجا در بیارن؟؟؟ :evil:

    ۰۰
  2. واقعاً همه ی شرکت های بازیسازی باید از ایشان یاد بگیرند و این اقدام رو سر لوحه ی کار خویش در امر بازیسازی قرار بدهند. زیرا حقیقت این است و هیچ بازی از این امر مستثنی نیست.
    توسط حامد حیدری از شرکت حقوق بگیران مایکروسفات(با مسئولیت محدود)

    ۰۰
    1. نمی خواد تحت تائثیر قرار بگیری !
      قبل از این هم ماکرو این کار رو کرده ولی با یه لباس دیگه(داشبورد ها ای که قبل از اومدن هکش بیرون پیدا میشه!!!)
      این خبر حداقل واسه دو ماه پیشه یعنی چی الان دارین میزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر