Dishonored بازیکنان را در انتخاب ها محدود نمی کند

در ۱۳۹۰/۰۴/۳۰ , 11:34:25
بازی Dishonored

استدیوی Arkane تمام ویژگیهای دوست داشتنی RPG را بی رحمانه در عنوان  Dishonored  به چالش میکشد.

Harvey Smith در مصاحبه با GameInformer گفت ” گیم پلی Dishonored کاملا در خفا در حال ساخت و بررسی است ولی این را بدانید که شما با همه قدرت هایتان در بازی به پیش خواهدی رفت و این قدرت ها کاملا با هم در تطابق و هم خوانی هستند. ”
“این یکی از اعتقادات اصلی ما است که نباید زیاد بازیکن را محافظت کنیم ،این کار مانند بستن دست و پای او است.”
” صحنه های از قبل برنامه ریزی شده و اتفاقات از پیش تعیین شده در برنامه کاری ما نیست، ویژگی اصلی استدیوی Arkane _اثرات انتخاب های بازیکن و همچنین گیم پلی سفارشی آن است_ چیزی که استدیو بسیار بر روی آن تاکید دارد.”
اسمیت در ادامه مصاحبه اش گفت : ما می خواهیم با استخدام افرادی که بازی ها را دوست دارند و عشق به بازی را درک می کنند از راه و خط اصلی بازی سازی خارج شویم و چیزی را بسازیم که همه آن را دوست داشته باشند!

“ما فقط یک استدیوی سازنده نیستیم ، همه توجه ما به مبارزات اکشن اول شخص، وارد کردن آنها در دنیای RPG و ساخت این شخصیت ها به بهترین نحو است .”
“عناصر موجود در دنیای RPG به شکل سنتی خود رسیده اند و ما می خواهیم که چهره جدیدی از دنیای RPG را به شما نشان بدهیم و از این بابت نیز هیچ احساس ترسی نداریم. ”
با این که داستان اصلی فقط در یک شهر صورت می گیرد اما بازی سازها در حال ایجاد یک منطقه جغرافیایی، صنعت، علم و مذهب کاملا ویژه برای آن هستند به طوری که اثر هر کدام از این موارد بر روند بازی و داستان تاثیر گذار خواهد بود .

Dishonored سال آینده برای کنسول های PC و PlayStation 3 و Xbox 360 منشر خواهد شد .

حسین براتی (Ichimaro Gin )

 


31 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. منظورت RPG بود دیگه؟role playing game/بازی نقش آفرینی بازی ایه که بازیکن در شکل گیری شخصیت کاراکتر ودنیای بازی نقش داره.از مثال های معروفش هم Fallout وThe elder scrolls.البته الان دیگه هر بازی ای یه ئره مولفه ی نقش آفرینی داره.دوستان دسگه حتما بهتر توضیح خواهند داد!فعلا خداحافظ :wink:

    ۰۰
    1. آر پی جی یعنی بازی نقش آفرینی.یعنی یه کارکتر به دلخواه خودت میسازی و اون بدبختو تو یه دنیا ول میکنی با هارتا بدبختب و جون کردن زندگی کنه و کلی غولا جادوگر و … اینا بکشه.در آخر هم رستگار میشه :mrgreen:

      ۰۰
    2. دوست عزیز، RPG که “نقش آفرینی” معادل فارسیشه به سبکی از بازی ها می گن که دیالوگ محورن. یعنی برای پیش بردن بازی باید با افراد موجود در بازی گفت و گو کنی. برای هر کدوم از جواب های طرف مقابل تعدادی جواب آماده برای شما وجود داره که با انتخاب هر کدوم از اونا مسیر بحث و حتی مسیر داستان به ممکنه به طور کل عوض بشه. در کل، انتخاب های شما تاثیر زیاد در ادامه روایت داستان داره. البته بازی های RPG، ویژگی های دیگه ای مثل توانایی ها، کلاس ها، سیستم طراز بندی، XP و… دارن که توضیح دادنشون حوصله و وقت کافی می خواد. امیدوارم بقیه دوستان بیش تر توضیح بدن. ولی اگه هوس یه بازی RPG خوب رو کردی من مس افکت ۱ و ۲ رو پیشنهاد می کنم. حتما امتحان کن، پشیمون نمیشی!
      ——————————————————–
      MW3 Fighters

      ۰۰
  2. حسین جان دستت درد نکنه.به نظر من نوآوری و خلاقیت ها باید تو همه سبک بازی ها اورده بشه کماکه خییلی از سبک های دیگه از مشکل کمبود نوآوری رنج میبرن.امید وارم به زودی شاهد نسل جدیدی از بازی ها باشیم.من دوست دارم بازی ها در جهت هوش مصنوعی و تعامل با محیط پیشرفت کنند.پیشرفت در زمینه گرافیک هم لازمه جلب مخاطبه و هرکی بگه نه تشتباه میکنه چون اولین چیزی که یک گیمر رو پشت کنسول یا پی سی خود میخکوب میکنه گرافیک بازی است.
    _____________________________
    روزبه از انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰
    1. مخالفم، مثلا Portal1 , 2 گرافیک داشت؟ گرافیک مهمه ولی اساسی و لازم نیست، یه بازی میتونه بدون گرافیک خارق العاده هم موفق باشه در حالی که یه بازی فقط با گرافیک خارق العاده نمیتونه!

      ۰۰
    2. صد در صد باهات موافقم ولی گرافیک عامل جذب اولیس.همونطور که پورتال دو هم پیشرفت گرافیکی داشت.تازه سعید جان شرکتی که بتونه از پس گرافیک خارق العاده بر میاد حتما میتونه از پس گیم پلی هم بر بیاد.(حالا کرایسیس رو مثال نزنینا!)

      ۰۰
    3. موافقم. پورتال ۲ می تونه درس خوبی برای تمام بازی ساز ها باشه.
      —————————————————————-
      MW3 Fighters

      ۰۰
    4. گرافیک خوب فقط میتونه اوایل بازی مخاطب رو میخکوب کنه ولی در ادامه به علت این که بازی از روند خوبی برخوردار نیست آدم از بازی زده میشه.

      ۰۰
    5. بله دوست عزیزم اگه به نظر قبلیم توجه کنی من گفتم میتونه عامل جذب اولیه و میخکوب کردن گیمر رو داشته باشه ولی حالا مدتش و شدتش به بقیه عوامل بازی بستگی داره

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر