بروزرسانی جدید بازی Genshin Impact بازی در راه است

در ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ , 15:51:18
بروزرسانی جدید بازی Genshin Impact

پس از آن که مشخص شد بروزرسانی بزرگی برای بازی Honkai: Star Rail در راه است، شرکت miHoYo Games نسخه ۴.۲ را نیز به عنوان جدیدترین نسخه بازی Genshin Impact معرفی کرد.

نسخه ۴.۲ که در روز ۸ نوامبر عرضه می‌شود، Masquerade of the Guilty نام دارد و قرار است اتفاقاتی را پیرامون شخصیت Furina، رقم بزند همچنین لازم به ذکر است که با دریافت این نسخه از بازی، شخصیت فیورینا به عنوان یک شخصیت ۵ ستاره قابل بازی خواهد بود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این نسخه، می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید.

تریلر بازی

روند این نسخه از بازی، نشان می‌دهد که آب دریای Primordial خطرات جدیدی را برای منطقه فونتین به همراه آوره است که از جمله آن‌ها، می‌توان به چند مورد از باس‌های جدید اشاره کرد. یکی از این باس‌ها All-Devouring Narwha نام دارد که می‌تواند حملات گسترده‌ای انجام دهد و همزمان در برابر نیروی The Foul نیز مقاومت کند. باس دیگر هم Hydro Tulpa نام دارد که می‌تواند با استفاده از Half-Tulpa، قدرت خود را افزایش دهد.

در طول این بازی مناطق جدیدی نیز مانند جنگل Erinnyes و منطقه Morte باز خواهند شد و بازیکن، امکان رفت و آمد به این مناطق را خواهد داشت. همچنین در ادامه روند بازی، شخصیت‌های Freminent و Traveler به یکدیگر می‌پیوندند تا سفر خود به سمت جزیره Erinnyes را ادامه داده و موفق به یافتن برخی از Water Impها شوند. مرحله The Narzissenkreuz Adventure جزییات بیشتری را در مورد دریای Primordial فاش خواهد کرد.

همراه با شخصیت فیورینا که از دو نوع مهارت Arkhe برای آسیب رساندن به دشمنان و یا ارتقای سلامت خود استفاده می‌کند، شارلوت که از شخصیت‌های چهار ستاره به شمار می‌رود نیز، قابل بازی خواهد بود. بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر چندین رویداد جدید، از جمله رویدادهای photography باشند. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر از این بازی، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر