شایعه: اخبار مربوط به لغو بازی Star Wars: Knights of the Old Republic صحت ندارد

در ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ , 12:06:04
لغو بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

آقای جیسون شریر (Jason Schreier)، ژورنالیست و لیکر مشهور در تازه‌ترین اظهار نظر خود مدعی شد اخبار مربوط به لغو بازی Star Wars: Knights of the Old Republic صحت ندارد و اطلاعات آقای جف گراب (Jeff Grubb) را نادرست دانست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

برای طرفداران مجموعه جنگ ستارگان و همچنین عاشقان سبک نقش آفرینی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. این بازی به دلیل روایت داستانی چند و جذاب خود و همچنین ارائه یک گیم‌پلی و تجربه بی‌نظیر در جهان این مجموعه مورد تحسین قرار گرفت و پس از گذشت دو دهه از انتشار همچنان به عنوان یکی از برترین نقش آفرینی‌های تاریخ و یکی از بهترین اقتباس‌های ویدیو گیمی استار وارز شناخته می‌شود. دو سال پیش و در جریان رویداد The Game Awards 2021 بود که از ریمیک این بازی رونمایی شد و باید گفت پس از گذشت دو سال آن تیزر همچنان اولین و آخرین اطلاعات رسمی است که از این پروژه منتشر شده است.

ابتدای هفته بود که آقای جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده، ساخت ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic به طور کلی لغو شده است و بعید به نظر می‌رسد این ریمیک دیگر تولید شود. آقای جیسون شریر (Jason Schreier) که یک چهره مشهور دیگر در افشای اخبار است با انتشار یک پست در وبسایت ResetEra مدعی شد در گفت و گوی با دو کارمند مختلف در شرکت Saber Interactive به این نیتجه رسیده که اخبار مربوط به لغو بازی Star Wars: Knights of the Old Republic صحت ندارد.

البته شریر توضیح می‌دهد اینکه این بازی همچنان در حال ساخت است یک موضوع است و اینکه آیا روزی عرضه می‌شود، موضوع دیگری است. شریر نیز پر چالش بودن روند ساخت را تایید کرد اما، معتقد است پروژه هنوز به طور کامل نمرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر