Epic : در مورد Unreal Tournament کوتاهی کردیم

در ۱۳۹۰/۰۵/۰۱ , 17:06:51

Epic بالاخره به این موضوع اعتراف کرد که در خصوص پر فروش ترین فرنچایز سال های اخیر این شرکت یعنی Unreal Tournament کوتاهی کرده است.

Mike Capps مدیر عامل استودیوی Epic در گفتگویی با سایت IndustryGamers گفت تصمیمات این شرکت در خصوص تمرکز بر روی سری Gears of War و IP های جدید باعث شده تا Unreal Tournament در سایه قرار بگیرد.
او می گوید : “مدت زیادی از عرضه ی آخرین بازی Unreal می گذرد, این بازی یک فرنچایز بسیار دوست داشتنی است و ما هنوز هم آن را خیلی دوست داریم. ما آن طور که شایسته ی این عنوان بود به آن توجه نکردیم آن هم به خاطر این که تمرکزمان را بر سری Gears of War معطوف کرده بودیم. ضمن این که ما هنوز شرکت نسبتا کوچکی هستیم.”

او به شوخی می گوید : “حتما تعجب می کنید که چرا ما اسم موتور پایه مان را Gears Engine یا چیز دیگه نمی گذاریم !”
البته او از گفتن این که مشغول کار بر روی بازی جدیدی از سری Unreal Tournament است امتناع کرد و هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست. علاوه بر این او گفت ساخت دنباله این عنوان می تواند او را خوشحال کند.
“ما تمرکزمان را روی ساخت بازی های جدید گذاشتیم همانطور که شما Shadow Complex را دیدید و Bulletstorm و همچنین Infinity Blade اما بعضی وقت ها خودم به عنوان یک تاجر فکر می کنم ما باید وقت بیشتری را صرف فرنچایز های فوق العاده مان بکنیم.”

آخرین شماره از این سری , بازی Unreal Tournament III بود که در سال ۲۰۰۷ برای ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی منتشر شد.

با تشکر از وحید خدادادی (Saint Angel)


19 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. دوست عزیز من این تعریف فرنچایز رو قبلا گذاشته بودم یک بار دیگه هم واسه ی شما می ذارم :

      Franchise : هر بازی که تمام حقوق معنوی مربوط به آن از جمله شخصیت ها ، نام ها ، دنیای کلی و … آن متعلق به یک کمپانی خاص است. بعضی مواقع در یک Franchise چند سری جداگانه ( گاهی حتی با سبک متفاوت مثل Mario Kart ) ایجاد می شود و آن سری ، یک ویژگی شاخص در Franchise خود دارد و دنباله های خاص خود را خواهد داشت. مثل تفاوت و دنباله های سری Red Alert و Tiberium در فرنچایز Command & Conquer یا تفاوت سری Shift در فرنچایز Need For Speed یا سری متفاوت Modern Warfare ایجاد شده در Call of Duty که شخصیت ها ، داستان و دنباله ی مخصوص خود را دارد ، ولی از لحاظ هدف و جو کلی بازی، با دیگر عناوین در فرنچایز Call of Duty تفاوت چندانی ندارد. نمونه ای از Franchise ها : Legend of Zelda, Halo

      در مورد بازی هم باید بگم شماره ی سومش طبق نقد هایی که خوندم ازش بازی بسیار فوق العاده ای بود. احتمالا قراره شماره ی چهارم بازی با موتور پایه ی آنریل ۴ ساخته بشه.

      ۰۰
  1. خب بازی آنریل تورنمت یکی از بازی های موفق صنعت گیم بوده و هم چنین موتور آنریل هم از موتورهای خوب بوده.به امید رونمایی یک بازی جدید از این شرکت دوست داشتنی
    ____________________________
    روزبه از حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰۰
  2. انریل ۳ پتانسیل بالایی براای ساخت بازیها را دارد و در این هیچ شکی نیست این در gow 3 و بیوشکا جدید دیدیم اما واقع گرایانه ترین موتور کرای انجل ۳ است و این برای من ثابت شدست این دو شرکت انجل ساز زیر سایه ماکروسافت هستن. پس خوش بحالمون.
    pooriya7
    از انجمن super gamer  :wink:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر