خانه » اخبار بازی صلح همیشه راه حل نیست ! | مبارزه در بازی Avowed حرف اول را میزند × توسط محسن شجاعی در ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ , 11:49:06 0 خانم کاری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد تجربه بازی به سبک صلح جویانه (pacifist) یا به عبارتی به قتل نرساندن هیچ از یک دشمنان بازی، بر خلاف ساختههای قبلی آبسیدین، امکان پذیر نیست. برای اطلاع از آخرین آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید. عاشقان ژانر نقش آفرینی، بازیهای مخفی کاری یا immersive sim میدانند که معمولا یکی از گزینههای پیش رو مخاطبان در این سبک بازیها، تجربه بازی به صورت صلح جویانه یا همان Pacifist Run است. در این نوع مخاطب تلاش میکند با استفاده از گزینههایی که در اختیار دارد، از به قتل رساندن دشمنان بازی اجتناب کند و خود را به تیتراژ پایانی بازی برساند بدون اینکه حتی یک نفر را کشته باشد. معمولا بازیهای استودیو آبسیدین یکی از بهترین گزینهها برای Pacifist Run هستند و به لطف طیف وسیعی از که انتخاب و حالات مختلفی که دارند، همیشه گزینهای جز درگیری مستقیم را به مخاطب ارائه میدهند. به نظر میرسد در رابطه با پروژه جدید آنها، این مسئله صدق نمیکند و امکان نکشتن دشمنان در بازی Avowed وجود ندارد. این مسئله را خانم کاری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed در مصاحبه اخیر خود با رسانه PC Game اعلام کرد. ایشان گفت از آن جایی که هسته اصلی گیمپلی این بازی روی مبارزه متمرکز است، نمیشود تمام بازی از نبرد مستقیم و به قتل رساندن دشمنان اجتناب کرد اما، با توجه به اینکه این بازی در جهان مجموعه Pillars of Eternity جریان داردف در برخی مواقع گزینههای دیگری نظیر گفت و گو یا درخواست کمک از فردی که پیشتر به آن کمک کردهاید وجود دارد. برای رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر، تنها یک مسیر وجود ندارد و مخاطب میتواند روشهای مختلفی را برای رسیدن به هدف انتخاب کند. همین مسئله باعث میشود که یک بازیکن بتوانند با ترکیب حالات مختلف، گزینهای را انتخاب کند که کمترین کشتار را شامل میشود. محصول جدید آبسیدین برای برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دست ساخت است. نویسنده محسن شجاعی obsidian entertainmentبازی Avowed لینک منبع اخبار بازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.