نسخه بعدی بازی Tomb Raider

در ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ , 00:53:58
نسخه بعدی بازی Tomb Raider

توسعه بازی جدید Tomb Raider به خوبی پیش می‌رود. با وجود آشفتگی‌های اخیر در گروه Embracer، کریستوف هارتمن، رئیس شرکت Amazon Games، تأیید کرده است که کار بر روی بازی جدید Tomb Raider در حال پیشرفت است و تا حد زیادی مشکلات مالی برطرف شده است. در ادامه با خبر نسخه بعدی بازی Tomb Raider، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

نسخه بعدی بازی Tomb Raider که چند سال پیش به طور رسمی اعلام شده بود در حال ساخت است؛ تاکنون اطلاعات زیادی به صورت رسمی از آن منتشر نشده است. با این حال، توسعه‌دهنده Crystal Dynamics به طور پیوسته در حال کار بر روی این بازی اکشن ماجراجویی است. حتی با وجود اینکه شرکت مادر Embracer Group از یک بحران به بحران دیگر می‌رود.

حداقل این چیزی است که کریستوف هارتمن، رئیس شرکت Amazon Games می‌گوید. در دسامبر ۲۰۲۲ تأیید شد که شرکت Amazon Games ناشر نسخه بعدی بازی Tomb Raider خواهد بود و به گفته هارتمن، با وجود آشفتگی‌های پیرامون توسعه دهنده Crystal Dynamicsَ، توسعه دهندگان همچنان به خوبی در حال توسعه بازی Tomb Raider هستند.

مردم به وضوح به آنچه شرکت Embracer انجام می‌دهد نگاه می‌کنند، اما این هرگز بر منابع تأثیر نگذاشته و منجر به هیچ تغییری در مدیریت آن‌ها نشده است، بنابراین آن‌ها در وضعیت خوبی هستند. منظورم این است که برای ساخت یک Tomb Raider جدید، استانداردها بسیار بالاست. هرچه بیشتر طول بکشد، انتظارات بالاتر می‌رود، بنابراین این یک وظیفه بزرگ است، اما کارها در حال توسعه هستند. منظورم این است که ایده‌های واقعاً عالی‌ای اینجا وجود دارد.

کریستوف هارتمن

نسخه بعدی بازی Tomb Raider طبق شایعات قرار است در هند اتفاق بیفتد و دارای ساختار جهان باز باشد. همچنین گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که این بازی نسخه‌ای با تجربه‌تر از شخصیت اصلی، لارا کرافت، را به نمایش خواهد گذاشت. هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی از نسخه بعدی بازی Tomb Raider به طور رسمی رونمایی خواهد شد، اما اوایل امسال، کریستوف هارتمن گفت که اطلاعاتی از این جزئیات به زودی اعلام می‌شود.

این بود از خبر نسخه بعدی بازی Tomb Raider. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. سلام. راستش یکی از خبر‌های مهمی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، خبر منتشر شده در دسامبر ۲۰۲۲ بود که نشان داد آمازون گیمز به عنوان ناشر این بازی فعالیت خواهد کرد.

      ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر