خانه » اخبار بازی یکی از طراحان Valve این شرکت را به خاطر بزرگ شدنش ترک کرد × توسط Nil Dόvses در ۱۳۹۱/۰۵/۰۹ , 04:56:22 17 Viktor Antonov، از طراحان مهم بازی Half-Life 2′s City 17 اعلام کرد علت جدا شدن وی از Valve بزرگ شدن این شرکت است و اینکه آن ها دیگر بر روی عناوینی که Antonov دوستشان دارد کار نمیکنند. او در مصاحبه اش با سایت یورو گیمر به این مطلب اشاره کرد که Valve حالا دیگر شرکت بزرگی شده است، و چیزی که او را به سمت شرکت Arkane کشانده است، کوچک بودن این شرکت است. وی معتقد است که شرکت های کوچک پروژه های ریسکی و ابتکاری انجام میدهند که برای اون جذابیت خاصی دارند. او گفت زمانی که پا به Valve گذاشت آنها شرکتی کوچک با ایده هایی بزرگ بودن و این همان چیزی است که Antonov میپسندد. او شرکت های کوچک را با سبک هایی مانند جاز و راک اند رول در موسیقی مقایسه کرد که انرژی زیادی دارند و برای دگرگون کردن رسانه ها و ایجاد تحول در آنها می آیند. او گفت که Valve جای بسیار مناسبی است، ولی دیگر آن چیزی نیست که Antonov میخواهد. او گفت به Arkane میرود تا بر روی بازی هایی مانند Dishonored و The Crossing کار کند. نویسنده Nil Dόvses 17 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. من به این فرد ایمان دارم و مطمئنم که کاری که انجام میده درسته.به نظرم رمز موفقیت تو هر زمینه ای ریسکه.هف لایف عال بود.دیس انرد هم مطمئنا موفق خواهد شد با توجه به پتانسیلی که داره.کریس از $pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اشتباه می کنه! میزان بزرگی استودیو مهم نیست ، میزان خلاقیت ـش مهمه که هنوز Valve تو این ضمینه بی نظیره. نمونه اش هم Portal 2! Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید آره خب…. شرکت های بازیسازی هرچقدر بزرگ تر بشن ایده هاشون کمتر میشه,مثلا والو شاید نیمه جانو فراموش کرده باشه,یا مثلا یوبی سافت با بزرگ تر شدن خودش و بازیای جدیدش پرنس رو فراموش کرده امیر از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید در مورد استادیو های کوچیک باهات موافقم.اما هر شرکتی یا استدیویی برای کارهای بزرگ به پول نیاز داره و می تونه اون پولو از شرکت در فعالیت های دیگه بدست بیاره که این امر موجب بزرگتر شدن اون شرکت می شه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید جناب Nil Dόvses ممنون (همون showstopper بهتر نبود؟؟ البته انتخاب شماست و باید بهش احترام گذاشت) درسته که valve دیگه مثل قدیم نیست و تغییر کرده اما میشه گفت ایشون هم یه مقدار خوشی به زیر دله مبارکشون زده وگرنه valve هنوزم اگر بخواد میتونه شاهکاری مثل half-life رو بسازه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ممنون دوست خوبم.:* دیگه گفتم بعد ۳-۴ سال یه دستی به سر و روی یوزر نیمم بکشم…D: ۰۰ متاسفانه راست می گه. والو خیلی بلند پرواز شده. کاش مثل سابق همون استودیوی خلاقی می موند که بازی های خاص و نامتعارف می ساخت. البته یکی دو ساله این طوری شده! ——————————————————— CoD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید حرف درستی زده.چون شرکت های بزرگ دیگه نمیتونند ریسک هر بازی ساختنی رو بپزیرند.ولی از طرفی هم valve امکانات و مزایا بیشتری نسبت به شرکت های کوچکه داره.اینطور که پیداست وضع این اقا خیلی خوب است و فقط به فکر خلاقیت و ساخت بازیهای نو اورانه است و اهمیتی هم به پول نمیدهد. البته اگه داخل همین شرکت های کوچک هم بازی خوبی بسازند صد درصد خوب میفروشد. ولی این کار اقا یه جنبه بد هم دارد. Half Life 3 یکی از طراحان خوب خود را از دست داد. —————————– انجمن طرفداران انیمه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کارش درسته. ____________ COD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید با حرفش موافقم از این جهت که شرکتهای کوچک کارهای ریسکی انجام میدهند!و به خاطر همین فضا برای ایجاد خلاقیت بیشتر هست تو بازیهاشون ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید به نظر من کار درستی کرد وقتی میبینه که تو یه شرکت کوچک میتونه خیلی مفیدتر باشه خوب بهتره بره.امیدوارم باعث بهتر شدن این بازی ها بشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
من به این فرد ایمان دارم و مطمئنم که کاری که انجام میده درسته.به نظرم رمز موفقیت تو هر زمینه ای ریسکه.هف لایف عال بود.دیس انرد هم مطمئنا موفق خواهد شد با توجه به پتانسیلی که داره.کریس از $pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اشتباه می کنه! میزان بزرگی استودیو مهم نیست ، میزان خلاقیت ـش مهمه که هنوز Valve تو این ضمینه بی نظیره. نمونه اش هم Portal 2! Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
آره خب…. شرکت های بازیسازی هرچقدر بزرگ تر بشن ایده هاشون کمتر میشه,مثلا والو شاید نیمه جانو فراموش کرده باشه,یا مثلا یوبی سافت با بزرگ تر شدن خودش و بازیای جدیدش پرنس رو فراموش کرده امیر از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
در مورد استادیو های کوچیک باهات موافقم.اما هر شرکتی یا استدیویی برای کارهای بزرگ به پول نیاز داره و می تونه اون پولو از شرکت در فعالیت های دیگه بدست بیاره که این امر موجب بزرگتر شدن اون شرکت می شه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
جناب Nil Dόvses ممنون (همون showstopper بهتر نبود؟؟ البته انتخاب شماست و باید بهش احترام گذاشت) درسته که valve دیگه مثل قدیم نیست و تغییر کرده اما میشه گفت ایشون هم یه مقدار خوشی به زیر دله مبارکشون زده وگرنه valve هنوزم اگر بخواد میتونه شاهکاری مثل half-life رو بسازه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
متاسفانه راست می گه. والو خیلی بلند پرواز شده. کاش مثل سابق همون استودیوی خلاقی می موند که بازی های خاص و نامتعارف می ساخت. البته یکی دو ساله این طوری شده! ——————————————————— CoD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
حرف درستی زده.چون شرکت های بزرگ دیگه نمیتونند ریسک هر بازی ساختنی رو بپزیرند.ولی از طرفی هم valve امکانات و مزایا بیشتری نسبت به شرکت های کوچکه داره.اینطور که پیداست وضع این اقا خیلی خوب است و فقط به فکر خلاقیت و ساخت بازیهای نو اورانه است و اهمیتی هم به پول نمیدهد. البته اگه داخل همین شرکت های کوچک هم بازی خوبی بسازند صد درصد خوب میفروشد. ولی این کار اقا یه جنبه بد هم دارد. Half Life 3 یکی از طراحان خوب خود را از دست داد. —————————– انجمن طرفداران انیمه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
با حرفش موافقم از این جهت که شرکتهای کوچک کارهای ریسکی انجام میدهند!و به خاطر همین فضا برای ایجاد خلاقیت بیشتر هست تو بازیهاشون ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
به نظر من کار درستی کرد وقتی میبینه که تو یه شرکت کوچک میتونه خیلی مفیدتر باشه خوب بهتره بره.امیدوارم باعث بهتر شدن این بازی ها بشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید