خانه » اخبار بازی انتشار Battlefield 4 بین آوریل ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۴ × توسط رضا زائری در ۱۳۹۱/۰۵/۱۱ , 13:15:29 42 مسئولان شرکت بازیسازی EA به طور رسمی اعلام کردند که عنوان شوتر جدید آنها که در دست ساخت است،یعنی Battlefield 4 در تاریخی بین آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی تا مارس ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد. این خبر را سران EA در طی اعلام میزان درآمد این شرکت در یک چهارم ابتدایی سال مالی ۲۰۱۳ تایید کردند. . . حال میتوان حدس زد که Battlefield 4 به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر منتشر میشود؛چرا که چند سالی از عناوین شوتر شرکت EA مانند مدال افتخار ۲۰۱۰ و نسخه سوم میدان نبرد در همین ماه منتشر شدهاند؛همچنین اکنون تنها مشخّص است که Battlefield 4 برای PC قطعا منتشر خواهد شد،امّا هنوز معلوم نیست که Battlefield 4 کنسولهای همین نسل را مدّ نظر دارد یا کنسولهای نسل بعد را؟ لازم به ذکر است که میتوان با پیش خرید عنوان Medal Of Honor:Warfighter که در آبانماه برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد،از نسخه آزمایشی Battlefield 4 نیز که در پاییز سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه میشود استفاده کرد. لینک منبع نویسنده رضا زائری هرگز امید را از کسی نگیر؛شاید این تنها چیزیست که دارد! بازی Battlefield 4پی سی گیمینگ (PC Gaming) اخبار بازی 42 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. battlefield 3 یه بازی بی ارزش و یه تقلید احمقانه از cod بود . من به شماره چهارمش هم امیدی ندارم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خوب کنسول های این نسل جواب گرافیک بالا رو نمیدن ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید به احتمال خیلی زیاد BF4 واسه همین نسله.البته باید مثل BF3 اوج گرافیکش رو فقط روی PC دید. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید دوباره هم فقط گرافیک ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید امیدوارم ایرادات شماره قبلی در این شماره رفع بشه و شاهد یه بازی جذاب تر و تماشایی تر باشیم.کریس از $pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واسه همین نسله شک نکن: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی خیلی دوست دارم یه دمو فوتیج از بازی ببینم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید حالا طرفداران این نوع شوتر ها هم گرفتار تکرار شدن…کی میگفت اگه هرسال یه COD بیاد تکراری میشه؟ حالا مدال افتخار و بتلفیلد هم تکراری میشن…کی میگفت اکتیویژن پول پرسته؟….حالا EA هم پول پرسته…..اصلا ولش کن…مفت میخریم بازی میکنیم… __ COD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید EA:دو تا فرنچایز متفاوت ، دو استودیو متفاوت!!گرافیک عالی ، صداگذاری فوق العاده ، شاهکار نورپردازی! اکتیویژن: یه فرنچایز ، یه استودیو و نصفی! گرافیک فاجعه ، صداگذاری متوسط ، گیم پلی تکراری! خودتون قضاوت کنید کدوم پول پرسته. هر شرکتی باید در آمد داشته باشه چون بنگاه خیریه باز نکرده ، اما پول پرستی اینه که از سود حاصل از بازی حاضر نباشی برای همون فرنچایز خرج کنی و بازی بعدی رو با همون کیفیت بدی و … Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰ ea: دو عنوان متفاوت …دو گیم پلی یکسان(حالا چطوری گیم پلی تک.راری میشه رو نمیدونم!!!) دو استدیو متفاوت…صداگذاری عالی…شاهکار نورپردازی(نورپردازی چه تاثیری در جذابیت داره؟؟احتمالا فقط برای اونایی که دنبال نورپردازی عالی هستند) Activision : یک عنوان با زیرمجموعه های متفاوت… دو گیم پلی یکسان(حالا چطوری گیم پلی تکراری میشه رو نمیدونم!!!)…دو استدیو متفاوت(تقریبا سه استدیو-من و شما در جایگاهی نیستیم که موجو.دیت یک استدیو رو نق.ض کنیم)…گرافیک مناسب و کاملا بدون ایراد(بدون ایراد با کیفیت زیاد متفاوت هست)…صداگذاری مناسب+موسیقی عالی+صداگذاری شخصیت ها عالی…. بازم هست؟ __ COD Team ۰۰ من نمی خواهم وارد فن بوی بازی بشم و در ضمن به نظرم بازی بتل فیلد ۳ خیلی از کیفیت بازی شوتر من به شخصه سخت تر بود و تمومش نکردم (البته روی PS3) اما بازی کال آو دیوتی مخصوصا نسخه مدرن وارفیر هم فوق العاده تکراریه هم گرافیکش در طی چند سال هیچ پیشرفتی نداشته هم من با این بازی کردن افتضاحم روی مد نرمال مثل آب خوردن تمومش می کنم. این واقعا نقطه قوتی برای این سری نیست. البته به نظرم Black Ops بازی خوبی بود. هرچند ساده بود اما جدا بازی خوبی بود. ۰۰ ……………… در مورد گیم پلی در بتلفیلد گیم پلی بازی کمی خشک است تا نبرد طبیعی تر جلوه کند…ریتم کند هم به همین دلیل است اکر قرار بود گیم پلی ندای وظیفه تکراری گفته باشد نباید اثری از جنگ در طوفان شن/تانک داخل پارکینگ طبقاتی/سقوط هواپیما/عملیات ضد تروریستی/وجود گازهای سمی در پاریس و … باشد…مگر اینکه درک شما از گیم پلی همان جو بازی باشد…درحالی که طراحی محیط و فضاسازی محیط گرچه در سری MW تقریبا یکسان است اما دقت کنید که یک در میان عوض میشود. دوست عزیز گیم پلی تکراری متعلق به بتلفیلد است…نبرد با تانک یا تیراندازی معمولی در همه بازی های اول شخص پیدا می شود…اکنون با کمی تفکر هیچ چیز جدیدی در گیم پلی بتلفیلد یادم نیامد…شاید من اشتباه میکنم و شما فن متعصب و تخریب گر(!) هستید __ COD Team ۰۰ خوب جایی دست گذاشتی. عزیزم به اون نمیگن گیم پلی ، به اون میگن طراحی مراحل. نکته جالب اونجاست که تموم این موارد تو بازی های گذشته هم بوده و به همین خاطر هم طراحی مرحله و هم گیم پلی هر دو تکراری اند. ولی توجه کنید تکراری معنی اش خسته کننده نیست. قطعاً بتلفیلد بازی خلاقی نیست و من هم طرفدارش نیستم. اما تموم سعیش رو می کنه که بهترین چیزی که در توانش هست رو برای مخاطب به اجرا بذاره و در این حد هم خوب عمل می کنه. اما فرنچایزی مثل COD با این همه پتانسیل ، تبدیل به یه تکرار خسته کننده شده که ناشی از سیا.ست های غلط اکتویژینه. در مورد گیم پلی بازی های EA هم گیم پلی این دو عنوان زمین تا آسمون فرق داره و MoH گیم پلی خیلی روان و بهتری نسبت به بتل داره. ضمناً یادمون باشه Crysis هم که قطعاً بهترین شوتر این نسله مال EA ـه. Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰ گیم پلی ۳۰ فریم روونه یا ۶۰ فریم؟ lol ۰۰ شایان جان! عزیزم! گلم! آخه برادر من نرخ فریم چه ربطی به روان بودن گیم پلی داره؟ چه ربطی داره خداییش؟ یعنی مثلاً بازی با رزولوشن ۱۹۲۰ گرافیک از بقیه بهتره که نرخ فریم تعیین کننده روان بودن گیم پلی باشه؟ اون مربوط به روان بودن تصویره. Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰ آخه کجای گیمپلی bf با MoH یکیه ۰۰ درسته گیم پلی COD تکراریه ولی خسته کننده نیست.گیم پلی بخش تک نفره بتلفیلد واقعا حوصله سر می بره چون بویی از داستان نبرده.من هیچ وقت برای بتلفیلد ارزش قائل نمیشم و هیچ وقت هم در حد رقابت با COD نیست ولی مدال فرق میکنه.مدال همیشه بازیه خوبی بوده و همیشه رقیب اصلی COD مداله.البته این نظر شخصی منه ۰۰ I AM ALONE@ “درسته گیم پلی COD تکراریه؟!!!؟!!؟!!؟” “ولی مدال فرق میکنه.مدال همیشه بازیه خوبی بوده و همیشه رقیب اصلی COD مداله”؟؟؟!!!؟! ۰۰ منظورم اینه که هر سال تو یه قالب مراحل مختلفی رو میسازه که باعث جذابیت میشه ولی در اصل همون سیستم بازی قبلی رو دنبال میکنه و به طور کل مراحل شبیه به هم از کار در میان.البته منظورم برای هر استدیو جدا این اتفاق میفته.مثلا سیستم در طراحی مراحل بین Modern 1-2-3 شباهت های بسیاری وجود داره ولی هیچ کدوم به بازی های استدیو دیگر مثل Black Ops شبیه نیستن و همین جذابیت رو به وجود آورده.بتلفیلد توی Bad Company بهتر عمل کرد ولی در نهایت هر کاری کنی بتلفیلد بیشتر جو قدیم خودشو که چند نفره بوده حفظ کرده.به خاطر این که جذابیت دو عنوان مدال و کال اف دیوتی نسبت به بتلفیلد بالاتره گفتم که این دو تا بیشتر رقابت می کنن.دلیل دیگش رو هم خودتون گفتین : بتلفیلد سعی می کنه طبیعی تر جلوه کنه ولی cod بیشتر شبیه یه فیلم سینماییه که تو ۵-۶ ساعت تموم میشه.اصلا مقایسه بتل و cod اشتباهه چون مسیری که سازنده هاش برای هر کدوم پیش گرفتن متفاوته.ببخشید زیاد حرف زدم.در کل امید وارم بتل هم موفق بشه.هر چی بازی خوب بیشتر بیاد ما هم بیشتر لذت می بریم و بیشتر لذت می بریم ۰۰ اقای mactavish,سری call of duty سریه بزرگیه.نسخه های ۱ و ۲ ش در زمان خودشون واقعا بازی های عالیی بودند و از از خیلی از بازیهای اون زمان سرتر.نسخه ۴ تحول بزرگی در سری ایجاد کرد که اثرات زیادی هم روی دیگر بازیها گذاشت.در یک کلام عالی.نسخه ۶ خیلی متفاوت نبود ولی با اتکا بر صحنه های سینمایی و گیم پلی پر هیجان تونست موفقیت ۴ شو تکرار کنه و بتونه بازیه فوق العاده ای بشه.نسخه ۷ بازم پیشرفت انچنانی روی بخش گیم پلی و گرافیک نداشت ولی در عوض با اراعه ی یه داستان منسجم و عالی تونست به موفقیت برسه و حتی بهتر از modern 2 عمل کنه. ولی در نسخه MW3 با اینکه داستان الحق عالی بود گیم پلی همون گیم پلی سری های قبلی و گرافیک هم با اندک تغییرات همراه بود. نسخه نهم ندای وظیفه با اینکه برای من بهترین call بود و از همه بهم بیشتر چسبید ولی چسبیدن و کیف کردن دلیل بر عالی بودن نیست.بازی ……میشه گفت دیگه به حد خودش رسیده بود.دیگه طوری به نظر میومد که دیگه جای پیشرفت نداره.دیگه نمیتونه بیشتر از این پیشرفت کنه.ولی اکتیویزن باید ثابت کنه که این حقیقت نداره. کال هر چه قدرم که عالی باشه دیگه با اون فرمول های قدیمی نمیتونه سرپا وایسه و عرض اندام بکنه.باید بازیرو تغییر بدند.باید همه چیزه بازیرو از اول بنویسن و یه بازیه حسابی با صرف وقت مناسب به بیرون بدند.باید کاری رو بکنند که MW 1 کرد یعنی تحول در سری.یعنی تنوع.و اگه سری کال با تغییرات مناسب و اراعه ی یه سیاست درست روی بقیه ی قسمت هاش همراه بشه مطمعنن جایگاه فعلیشو حفظ خواهد کرد و نه تنها بتل و مدال بلکه بقیه شوتر هارم به کنار خواهد زد. ولی فقط در صورتی که بازیرو با فرمول های جدیدی بسازند و کاریرو بکنند که MW1 کرد.هرچند اگه سخت باشد و وقت زیادی بگیرد چون در غیر اینصورت دیگر اسمی از کال نخواهیم شنید. ۰۰ فک کنم این بازی هم برای کنسولای این نسل بیاد هم نسل بعد! یک جورایی بین نسلی محسوب بشه. مطمئنن قدرت واقعی فراست بایت۲ رو در این بازی میبینیم. بی صبرانه منتظرش هستم! فقط امیدوارم یک فکری به حال فیزیک بازی کنند درسته خیلی تخریب پذیر هستش ولی وقتی با یک کلت بشه نصفه یک ستون رو ریخت کمی غیر طبیعی نیست؟! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید البته در صورتی میشه احتمال داد بین نسلی بشه که ۲۰۱۴ بیاد وگرنه اگه ۲۰۱۳ بیاد که احتمالش بیشتره همون برا کنسولای این نسل هستش و pc. ۰۰ بذارین مدال بیاد بعد این رو تایید کنین ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
battlefield 3 یه بازی بی ارزش و یه تقلید احمقانه از cod بود . من به شماره چهارمش هم امیدی ندارم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
به احتمال خیلی زیاد BF4 واسه همین نسله.البته باید مثل BF3 اوج گرافیکش رو فقط روی PC دید. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
امیدوارم ایرادات شماره قبلی در این شماره رفع بشه و شاهد یه بازی جذاب تر و تماشایی تر باشیم.کریس از $pc ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
حالا طرفداران این نوع شوتر ها هم گرفتار تکرار شدن…کی میگفت اگه هرسال یه COD بیاد تکراری میشه؟ حالا مدال افتخار و بتلفیلد هم تکراری میشن…کی میگفت اکتیویژن پول پرسته؟….حالا EA هم پول پرسته…..اصلا ولش کن…مفت میخریم بازی میکنیم… __ COD Team ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
EA:دو تا فرنچایز متفاوت ، دو استودیو متفاوت!!گرافیک عالی ، صداگذاری فوق العاده ، شاهکار نورپردازی! اکتیویژن: یه فرنچایز ، یه استودیو و نصفی! گرافیک فاجعه ، صداگذاری متوسط ، گیم پلی تکراری! خودتون قضاوت کنید کدوم پول پرسته. هر شرکتی باید در آمد داشته باشه چون بنگاه خیریه باز نکرده ، اما پول پرستی اینه که از سود حاصل از بازی حاضر نباشی برای همون فرنچایز خرج کنی و بازی بعدی رو با همون کیفیت بدی و … Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰
ea: دو عنوان متفاوت …دو گیم پلی یکسان(حالا چطوری گیم پلی تک.راری میشه رو نمیدونم!!!) دو استدیو متفاوت…صداگذاری عالی…شاهکار نورپردازی(نورپردازی چه تاثیری در جذابیت داره؟؟احتمالا فقط برای اونایی که دنبال نورپردازی عالی هستند) Activision : یک عنوان با زیرمجموعه های متفاوت… دو گیم پلی یکسان(حالا چطوری گیم پلی تکراری میشه رو نمیدونم!!!)…دو استدیو متفاوت(تقریبا سه استدیو-من و شما در جایگاهی نیستیم که موجو.دیت یک استدیو رو نق.ض کنیم)…گرافیک مناسب و کاملا بدون ایراد(بدون ایراد با کیفیت زیاد متفاوت هست)…صداگذاری مناسب+موسیقی عالی+صداگذاری شخصیت ها عالی…. بازم هست؟ __ COD Team ۰۰
من نمی خواهم وارد فن بوی بازی بشم و در ضمن به نظرم بازی بتل فیلد ۳ خیلی از کیفیت بازی شوتر من به شخصه سخت تر بود و تمومش نکردم (البته روی PS3) اما بازی کال آو دیوتی مخصوصا نسخه مدرن وارفیر هم فوق العاده تکراریه هم گرافیکش در طی چند سال هیچ پیشرفتی نداشته هم من با این بازی کردن افتضاحم روی مد نرمال مثل آب خوردن تمومش می کنم. این واقعا نقطه قوتی برای این سری نیست. البته به نظرم Black Ops بازی خوبی بود. هرچند ساده بود اما جدا بازی خوبی بود. ۰۰
……………… در مورد گیم پلی در بتلفیلد گیم پلی بازی کمی خشک است تا نبرد طبیعی تر جلوه کند…ریتم کند هم به همین دلیل است اکر قرار بود گیم پلی ندای وظیفه تکراری گفته باشد نباید اثری از جنگ در طوفان شن/تانک داخل پارکینگ طبقاتی/سقوط هواپیما/عملیات ضد تروریستی/وجود گازهای سمی در پاریس و … باشد…مگر اینکه درک شما از گیم پلی همان جو بازی باشد…درحالی که طراحی محیط و فضاسازی محیط گرچه در سری MW تقریبا یکسان است اما دقت کنید که یک در میان عوض میشود. دوست عزیز گیم پلی تکراری متعلق به بتلفیلد است…نبرد با تانک یا تیراندازی معمولی در همه بازی های اول شخص پیدا می شود…اکنون با کمی تفکر هیچ چیز جدیدی در گیم پلی بتلفیلد یادم نیامد…شاید من اشتباه میکنم و شما فن متعصب و تخریب گر(!) هستید __ COD Team ۰۰
خوب جایی دست گذاشتی. عزیزم به اون نمیگن گیم پلی ، به اون میگن طراحی مراحل. نکته جالب اونجاست که تموم این موارد تو بازی های گذشته هم بوده و به همین خاطر هم طراحی مرحله و هم گیم پلی هر دو تکراری اند. ولی توجه کنید تکراری معنی اش خسته کننده نیست. قطعاً بتلفیلد بازی خلاقی نیست و من هم طرفدارش نیستم. اما تموم سعیش رو می کنه که بهترین چیزی که در توانش هست رو برای مخاطب به اجرا بذاره و در این حد هم خوب عمل می کنه. اما فرنچایزی مثل COD با این همه پتانسیل ، تبدیل به یه تکرار خسته کننده شده که ناشی از سیا.ست های غلط اکتویژینه. در مورد گیم پلی بازی های EA هم گیم پلی این دو عنوان زمین تا آسمون فرق داره و MoH گیم پلی خیلی روان و بهتری نسبت به بتل داره. ضمناً یادمون باشه Crysis هم که قطعاً بهترین شوتر این نسله مال EA ـه. Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰
شایان جان! عزیزم! گلم! آخه برادر من نرخ فریم چه ربطی به روان بودن گیم پلی داره؟ چه ربطی داره خداییش؟ یعنی مثلاً بازی با رزولوشن ۱۹۲۰ گرافیک از بقیه بهتره که نرخ فریم تعیین کننده روان بودن گیم پلی باشه؟ اون مربوط به روان بودن تصویره. Adel_97 از انجمن PC$ ۰۰
درسته گیم پلی COD تکراریه ولی خسته کننده نیست.گیم پلی بخش تک نفره بتلفیلد واقعا حوصله سر می بره چون بویی از داستان نبرده.من هیچ وقت برای بتلفیلد ارزش قائل نمیشم و هیچ وقت هم در حد رقابت با COD نیست ولی مدال فرق میکنه.مدال همیشه بازیه خوبی بوده و همیشه رقیب اصلی COD مداله.البته این نظر شخصی منه ۰۰
I AM ALONE@ “درسته گیم پلی COD تکراریه؟!!!؟!!؟!!؟” “ولی مدال فرق میکنه.مدال همیشه بازیه خوبی بوده و همیشه رقیب اصلی COD مداله”؟؟؟!!!؟! ۰۰
منظورم اینه که هر سال تو یه قالب مراحل مختلفی رو میسازه که باعث جذابیت میشه ولی در اصل همون سیستم بازی قبلی رو دنبال میکنه و به طور کل مراحل شبیه به هم از کار در میان.البته منظورم برای هر استدیو جدا این اتفاق میفته.مثلا سیستم در طراحی مراحل بین Modern 1-2-3 شباهت های بسیاری وجود داره ولی هیچ کدوم به بازی های استدیو دیگر مثل Black Ops شبیه نیستن و همین جذابیت رو به وجود آورده.بتلفیلد توی Bad Company بهتر عمل کرد ولی در نهایت هر کاری کنی بتلفیلد بیشتر جو قدیم خودشو که چند نفره بوده حفظ کرده.به خاطر این که جذابیت دو عنوان مدال و کال اف دیوتی نسبت به بتلفیلد بالاتره گفتم که این دو تا بیشتر رقابت می کنن.دلیل دیگش رو هم خودتون گفتین : بتلفیلد سعی می کنه طبیعی تر جلوه کنه ولی cod بیشتر شبیه یه فیلم سینماییه که تو ۵-۶ ساعت تموم میشه.اصلا مقایسه بتل و cod اشتباهه چون مسیری که سازنده هاش برای هر کدوم پیش گرفتن متفاوته.ببخشید زیاد حرف زدم.در کل امید وارم بتل هم موفق بشه.هر چی بازی خوب بیشتر بیاد ما هم بیشتر لذت می بریم و بیشتر لذت می بریم ۰۰
اقای mactavish,سری call of duty سریه بزرگیه.نسخه های ۱ و ۲ ش در زمان خودشون واقعا بازی های عالیی بودند و از از خیلی از بازیهای اون زمان سرتر.نسخه ۴ تحول بزرگی در سری ایجاد کرد که اثرات زیادی هم روی دیگر بازیها گذاشت.در یک کلام عالی.نسخه ۶ خیلی متفاوت نبود ولی با اتکا بر صحنه های سینمایی و گیم پلی پر هیجان تونست موفقیت ۴ شو تکرار کنه و بتونه بازیه فوق العاده ای بشه.نسخه ۷ بازم پیشرفت انچنانی روی بخش گیم پلی و گرافیک نداشت ولی در عوض با اراعه ی یه داستان منسجم و عالی تونست به موفقیت برسه و حتی بهتر از modern 2 عمل کنه. ولی در نسخه MW3 با اینکه داستان الحق عالی بود گیم پلی همون گیم پلی سری های قبلی و گرافیک هم با اندک تغییرات همراه بود. نسخه نهم ندای وظیفه با اینکه برای من بهترین call بود و از همه بهم بیشتر چسبید ولی چسبیدن و کیف کردن دلیل بر عالی بودن نیست.بازی ……میشه گفت دیگه به حد خودش رسیده بود.دیگه طوری به نظر میومد که دیگه جای پیشرفت نداره.دیگه نمیتونه بیشتر از این پیشرفت کنه.ولی اکتیویزن باید ثابت کنه که این حقیقت نداره. کال هر چه قدرم که عالی باشه دیگه با اون فرمول های قدیمی نمیتونه سرپا وایسه و عرض اندام بکنه.باید بازیرو تغییر بدند.باید همه چیزه بازیرو از اول بنویسن و یه بازیه حسابی با صرف وقت مناسب به بیرون بدند.باید کاری رو بکنند که MW 1 کرد یعنی تحول در سری.یعنی تنوع.و اگه سری کال با تغییرات مناسب و اراعه ی یه سیاست درست روی بقیه ی قسمت هاش همراه بشه مطمعنن جایگاه فعلیشو حفظ خواهد کرد و نه تنها بتل و مدال بلکه بقیه شوتر هارم به کنار خواهد زد. ولی فقط در صورتی که بازیرو با فرمول های جدیدی بسازند و کاریرو بکنند که MW1 کرد.هرچند اگه سخت باشد و وقت زیادی بگیرد چون در غیر اینصورت دیگر اسمی از کال نخواهیم شنید. ۰۰
فک کنم این بازی هم برای کنسولای این نسل بیاد هم نسل بعد! یک جورایی بین نسلی محسوب بشه. مطمئنن قدرت واقعی فراست بایت۲ رو در این بازی میبینیم. بی صبرانه منتظرش هستم! فقط امیدوارم یک فکری به حال فیزیک بازی کنند درسته خیلی تخریب پذیر هستش ولی وقتی با یک کلت بشه نصفه یک ستون رو ریخت کمی غیر طبیعی نیست؟! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
البته در صورتی میشه احتمال داد بین نسلی بشه که ۲۰۱۴ بیاد وگرنه اگه ۲۰۱۳ بیاد که احتمالش بیشتره همون برا کنسولای این نسل هستش و pc. ۰۰