کارگردان هنری بازی Assassin’s Creed III : بازیهای طولانی گاه میتوانند فاجعه به بار بیاورند
کارگردان هنری جدید ترین نسخه از سری اساسینز کرید،یعنی بازی Assassin’s Creed III ، آقای “الکس هاتچیسون”،به تازگی در طی مصاحبهای طولانی شدن بیش از حدّ بازیها و کشش بی مورد آنها را برای خود بازی خطرناک دانست و گفت ممکن است برای بازی فاجعهای به بار بیاورد؛این به این معنا است که از بازی استقبال نشود.
.
.
وی در مصاحبهای که با وبسایت ویجی ترتیب داد گفت:
“ما تمامی نکات لازم را در Assassin’s Creed III رعایت کردهایم؛آیتمهای جدید اضافه کردهایم و قسمتهای تکراری و قدیمی را نیز حذف کردیم.یعنی تمام تعادل را رعایت کردهایم و بازی نه آن قدر طولانی است که باعث خستگی بازیکننده و تکراری شدن آن بشود،و نه آن قدر کوتاه که بازیکننده از آن راضی نباشد.”
وی ادامه داد:
“اگر بازی بی مورد طولانی ساخته شود؛مخصوصا اگر سبک این بازی طوری نباشد که بتوان آن را کش داد،قطعا برای فروش و استقبال از بازی خطری پیش میآید و ممکن است برای شرکت سازنده آن یک فاجعه باشد.”
او در پایان گفت:
“وسعت دنیای بزرگ Assassin’s Creed III حدودا یک و نیم برابر شهر روم در Brotherhood میباشد.”
عنوان Assassin’s Creed III قرار است توسّط استودیو Ubisoft Montreal ساخته و توسّط شرکت Ubisoft در تاریخ دهم آبانماه سال جاری برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
assassins creed III چون مثل شماره های قبلی نیست و تو محیط های جنگلیه نه شهری اولا که اصلا نباید زیاد طولانی شه ، دوما باید جابجایی تو بازی سریع تر از قبل باشه. حالا نمیدونم کانر میخواد مثل alex mercer تو prototype بدوا ، یا یه ایده جدید مثل hook blade تو بازی پیاده میشه.
pc$
چرا سایت بالا نمیومد؟ برا همه اینجوری بود؟ آخه فقط دی بازی بالا نمیومد!!!
بله، به زودی مشکل به کلی حل میشه
سازنده ها جیب ما رو با DLC ها و شماره های مختلف، کپی همدیگه نزنن، نگرانی واسه ی خسته شدن ما از بازی کردن زیاد پیش کششون!
والا یه بازی خوب اگه بزرگ و طولانی هم باشه(به شرطی که توش گم نشیم)ارزش داره ۱۰۰ساعت هم بازیش کرد!
حرفش درسته .البته تنها جایی که بازی کشش زیادی براطولانی شدن داره عناوین نقش آفرینی هستند که به نظرم نباد زیر ۵۰ ساعت باشند که متاسفانه میشن و میبینییم عناوین بزرگی نظیر witcher2 به ۳۰ ساعت هم نمیرسن . یا dragon:o که بیش از ۱۰۰ ساعت طول میکشید در شماره ۲ به ۴۰ ساعت نمیرسه
در سایر عناوین هم ۹۰ در صد بازی ها زمانی که برا تمام کردن احتیاج دارن بین ۶-۸ ساعت هستش که کمی کمه .خب از بس که کلیشه ای و تکراری هستن بیش از اون کشش ندارن
اما پیدا میشه اثتثنائاتی نظیر شاهکار شیرین مرکوری استیم یعنی: castlevania:los
این بازی به قدری تنوع داشت در مبارزات وقابلیتهایی که میشد استفاده کرد یا دیگربخشها نظیر غولاخرها ومعماها ولوکیشن ها که زمان ۲۰ ساعته ای که برا تموم کردنش لازم بود هرگز بوی تکرار وخسته کنندگی رو به خودش نگرفت البته گرافیک وموسیقی و داستان هم در این امردخیل هستند.
در مورد assassins creed3 احتمال میدم برا خط داستانیش شاهد گیم پلی حدودا در حد ۱۰ ساعت باشیم.
———————————————–
HALO4–CASTLEVANIA:LOS2–BIOSHOCK:INFINITE–THE LAST OF US
دستش درد نکنه تو سال ۲۰۱۲ من بیشتر از همه منتظر اساسینم
حرف درستی زده
این بازی اگه مثل دیوار چین هم طولانی باشه بازم من بازیش میکنم. بازی باید قشنگ باشه طولش که مهم نیست.
عماد از pc$
حرفش درسته ولی بعضی شاهکارا طولانیا و هیچ مشکلی هم پیش نیومده. مثل gta
pc$
دقیقا با حرفش موافقم مثل اساسین های قبلی=)!ولی این اساسین هرچقدرم طولانی بشه و الکی کشش بدن من استقبال میکنم
(به قول دوستان کوفت باشه بازی باشه بازی میکنیم)
sony make.believe
کوفت باشه اساسینز کرید باشه
:lol:
اینا خوب گفتی!واقعا همینه که شما میفرمایی…
تکرار:کوفت باشه اساسینز کرید باشه
واقعا تحسین برانگیزه ! عنوان اساسین همیشه تونسته یکی از محبوب ترین بازیهای من باشه بی شگ این شماره هم اینگونه خواهد بود حتی بهتر
شگ= شک
حرف حق جواب نداره
همین