کارگردان هنری اسبق Bioshock Infinite به ناتی داگ پیوست

در ۱۳۹۱/۰۵/۲۴ , 05:33:18
The Last of Us, شرکت سونی (Sony)

یکی از کارکنان سابق Irrational Games و طراح هنری اصلی بازی Bioshock Infinite آقای Nate Wells فاش کرد که به استودیوی ناتی داگ واقع در سانتا مونیکا پیوسته است.

ولز این خبر را از طریق توئیت اعلام کرد و گفت که وی به تیم در حال کار بر روی The Last of Us پیوسته است.

“من توانایی‌های خود را به ساحل جنوبی می‌برم. منظورم ناتی داگ است. ناتی داگ و The Last of Us صبری برایم نمانده!”

ولز استودیوی قبلی را هفته‌ی گذشته ترک کرد. با این‌که او نگفته است چه پستی در ناتی‌داگ خواهد داشت، اما سونی در پیامی بهIGN   اعلام کرده است وی در سمت طراح ارشد بازی The Last of Us خدمت خواهد کرد.

Ken Levine قبلا اعلام کرده بود که Scot Sinclair به عنوان جایگزین ولز انتخاب شده است و کارگردان هنری Bioshock Infinite خواهد بود.

Thanks, G4


31 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. آقای scott sinclair جایگزین شدن که قبلا سابقه ی کار بر روی شماره ی اول بایوشاک به عنوان کارگردان هنری رو دارن و توی کارنامشون بازی هایی مثل SWAT4 و GUITAR HERO هم به چشم میخورن
      (لطفا اسم ایشون رو توی خبر تصیح کنید غلط املایی داره)

      ۰۰
    1. اینکه دیگه اینروزا بگیم کنسولی در دسترس نیست خنده داره حتی اگر توی دوست فامیل هم کسی کنسول های نسل حاضر رو نداشته باشه میشه خیلی راحت کنسول ها رو با قیمت های خوب کرایه کرد و در کل اگر کسی طالب ۱بازی انحصاری باشه جور کردن کنسول برای تجربه ی ۱بازی سخت نیست

      ۰۰
    2. ولی با کنسول دیگران بازی کنی اصلا هیچ حس و لذتی نداره.
      اگه کنسول خودت باشه با خیال راحت بازی میکنی بدون فکر این که باید کنسول رو تحویل بدی . هر وقت عشقت کشید بازی میکنی.
      ضمن این که عناوین انحصاری PS3 اونجور نیستن که یه بار بازی کنی بد کنسول رو تحویل بدی بره این بازی ها رو باید سالها بازی کرد.

      ۰۰
    3. موقعی که یه کارگردان بزرگ نمیتونه برای TLOU صبر داشته باشه،از ما عاشقان چه انتظاری دارید :cry: :cry: :cry: :cry:
      ——————————
      SONY make.believe

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر